Arvostuksen puute
mites muilla, koetteko että teitä arvostetaan kotona? Olisi mielenkiintoista keskustella asiasta oikeesti aikuisten ihmisten kanssa. En jaksa provoja enkä typeriä lapsellisia höpöhöpö -juttuja vaan oikeaa keskustelua aiheesta. Itse nimittäin koen varsinkin äitinä olevani aliarvostettu oman perheen silmissä. Mies puhuu päälle, ei kuuntele yhtään mitä yritän sanoa, makaa sohvalla ja juo olutta kun minä siivoan, pyykkään ja teen ruokaa. Itselläni on pidemmät työpäivät eikä mahdollisuutta etäpäiviin kuten miehellä. Kaksi lasta olisi kasvatettavana ja hyvin ovat isän esimerkin omaksuneet. Kun otan asian puheeksi saan sellaisen puhetulvan silmilleni että olen päättänyt pysyä jatkossa hiljaa. Hyökkäys on paras puolustus... Olisi paljon esimerkkejä mutta tässäpä nyt alkuun.
Kommentit (2)
Tee lakko ja sano et jokanen tekee osuutensa!!!!
Mulla on erilainen tilanne eli olen ollut yksinhuoltaja ja kyllä, lapseni ovat arvostaneet mua. Nyt he ovat jo aikuisia, mutta meillä tehtiin aikoinaan tavallaan tiimityötä, että arki saatiin pyörimään. Kaikki siis osallistuivat. Voin kuvitella, että on melko raskasta, jos käyt päivät töissä ja loppuajan olet siivooja, kokki, tiskari ja pyykkäri :(