Nainen iskee miehen
Oletko iskenyt miehen sänkyhommiin ja onnistuitko ja millä tavalla houlkuttelit?. Miten mies kieltäytyi jos kieltäytyi? Mitä mieltä miehet olette jos nainen ehdottaa sänkyyn menoa naintiasioissa?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:26"]Omantasoinen siinä luki. Täytyisi ensin olla lukutaitoisia akkoja ennenkuin tänne viittii kirjottaa. Että jos noin hyvin tiedätte vastaukset kysymyksiinne niin mitä sitten kyselette. Pitää syventyä kattomaan urheilua.
[/quote]
Öh... Anteeksi nyt, jos saat liikaa informaatiota, mutta kostuin tuosta kommentista :O Jotenkin ihanan vittuileva... Ja olen ihan vakavissani.
N32v
Pääasia että on himokas ja suostuvainen. Ei elämää pirä ottaa liian vakavasti. Voihan sitä vetää pussin päähänsä jos on mielestään liian ruma jonkun äijän nussittavaks. Mutta hei hieman itsekunnioitusta misut.
Käytännössä miehet ovat ainakin sen kauneimman, seksikkäimmän, isotissisimmän jne kimpussa. Omantasoisella ulkonäöllä ei ole silloin väliä. Asia saattaa muuttua ennen valomerkkiä, kun pettyneet uroot joutuvat iskemään rumiluksia :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:41"]
Pääasia että on himokas ja suostuvainen. Ei elämää pirä ottaa liian vakavasti. Voihan sitä vetää pussin päähänsä jos on mielestään liian ruma jonkun äijän nussittavaks. Mutta hei hieman itsekunnioitusta misut.
[/quote]
Nuo ulkonäkökeskustelut tälläkin palstalla saattavat hämätä monia meistä naisista. Puhumattakaan jos alapää on löysä
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:41"]Käytännössä miehet ovat ainakin sen kauneimman, seksikkäimmän, isotissisimmän jne kimpussa. Omantasoisella ulkonäöllä ei ole silloin väliä. Asia saattaa muuttua ennen valomerkkiä, kun pettyneet uroot joutuvat iskemään rumiluksia :D
[/quote]
Ja voit hyvin kiertää tuon kilpailun sillä, että menet itse tekemään sen pirun aloitteen. Kyllä siinä jää missit kuules kuin nallit kalliolle, kun annat miehelle huomiota ja ilmaiset itse haluavasi seksiä hänen kanssaan. Etkö mieluumin ole harvinainen yksilö (teet sen aloitteen) kuin kaunis yksilö? Kauniita ihmisiä on maailma väärällään.
N32v
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:36"]Hahhaaa mä olen nainut ties minkänäköisiä ämmiä. Jos on pannu kymmeniä akkoja niin kyllä bimbokin tajuaa että siihen mahtuu monennäköistä lehmää ja muuta. Nussimisesta on kyse.
Älkää aliarvioiko akat itseänne eihän miehetkään itseään aliarvioi vaikkeivat mitään adoniksia olekaan. Jos naitattaa niin pitää olla tyrkyllä. Jollain rumemmallakin miehellä voi olla komea kalu ja upea tyyli.
.
Hahhaaa mä olen nainut ties minkänäköisiä ämmiä. Jos on pannu kymmeniä akkoja niin kyllä bimbokin tajuaa että siihen mahtuu monennäköistä lehmää ja muuta. Nussimisesta on kyse.