Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko aikaa kun meillä ei ollut oikeita ongelmia?

Vierailija
04.03.2022 |

Se oli reilu viikko sitten. Uutiset täynnä koronaa, wokea, sukupuolisäädöksiä, ilmastopolitiikkaa ja Sara Siepin uusia instakuvia. Oi niitä aikoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Ihania aikoja.

Vierailija
2/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi itki joistakin pääministerin aamupaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiva loppui 2020 keväällä. Sen jälkeen kaikki on ollut paskaa paitsi kusi ja sekin on paskaa.

Vierailija
4/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla ainakin oli. Pahimmat ongelmani sijoittuvat n.10 ja 20 vuoden taakse. Tämä on vielä kevyttä sen rinnalla. Ainakin toistaiseksi.

Vierailija
5/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt sellaista aikaa koko elämäni aikana... Paskahuusissa olen asunut ja haissut niin hirveästi, että kyllä siinä on jo ongelmaa tarpeeksi yhdelle 'suvulle'...

Kunpa kaikki paska lentäisi nyt nopeasti ulos... jaa mistä... en tiedä... kun en tiedä onko paskahuussissa edes mitään ikkunoita... ennen ne ikkunat oli Pietarissa ennen Leningradia ja sanottiin, että ikkunat auki Eurooppaan, mutta EU:ssa taitaa kyllä jo mökki olla aika pimeänä... 

Vierailija
6/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on hyvä muistutus että maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia ja silloin käytännöllisyys ajaa idealismin ohi. Turvetta, miinaa ja natoa.

Vierailija
7/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. 

Vielä neljä viikkoa sitten itkin, kun jouduin (tavallaan vasten tahtoani) jatkamaan äippälomaa tämän vuoden loppuun. Olen hoitoalalla, enkä ole ottanut rokotuksia. Itkin, ettei tähän oikeasti olisi edes rahaa. Miehen kanssa yhdessä istuttiin alas ja sovittiin, että KAIKKI ylimääräinen laitetaan tauolle, kuten molempien vähäiset harrastukset. Ajateltiin, että okei.. nyt on vaikeeta ja tiukkaa, mutta selvitään.

Nyt pelkään, että mieheni joutuu rintamalle SOTAAN. Meillä on lapset 6v, 3v ja 1 vuotias.

Että niin. En enää tiedä mitä sanoa.

Vierailija
8/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Aina on ollut hässäkkää.

Siksi ihmettelen miksi ihmiset ovat niin vauhkoina. Sotia on ollut koko ikäni.

Vierailija
9/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hebr. 13:5 Teidän menonne olkoon ilman ahneutta, ja tyytyvät niihin, mitkä teillä on; sillä hän on sanonut: en suinkaan minä sinua anna ylön, enkä ikänä sinua hylkää.

KR 1933/-38

1Tim. 6:8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.

Vierailija
10/10 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli jotain wokea ja unisex-vessoja tyrkytettiin kaikille ratkaisuksi...

Tyypillistä vihervassarointiaskartelua siis....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi