Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa kun kyllästynyt kaikkeen niin helposto

Vierailija
30.07.2015 |

Innostun todella paljon uusista asioista/ihmisistä (lue:miehistä) mutta samalla kyllästyn niihin yhtä helposti ja nopeasti.

Miksi mulla ei riitä mielenkiinto pitkäksi aikaa mihinkään? Aina pitäis olla jotain uutta josta innostua

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen köyhyytesi aiheuttaa sen että haet uusia virikkeitä uusista ihmisistä. Yritä löytää mielenkiintoisia harrastuksia, työn lisäksi, joihin syventyä, niin et hae virikkeitä vain uusista suhteista.

Vierailija
2/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:43"]

Moniko vastanneista on yh:n lapsia? Niin se vaan menee..ette ole saaneet mallia parisuhteesta.

[/quote]

Höpöhöpö. Minun vanhemmat olivat naimisissa yli 50 v, kunnes toinen kuoli.

Itsessäni tunnistan epävakaan persoonallisuuden piirteitä. Tuo epävakaa on siitä kiva dg, että nykytietämyksen mukaan se ei ole pysyvä, on siis siis mahdollista toipua vakaaksi. Ja epävakaat itse tietävät, että hyvässä ihmissuhteessa eläessään oireilu voi kadota kokonaan. Mutta mistä se sopiva puoliso, jonka kanssa elämä sujuu niin, että kiinnostus ja mielenterveys pysyvät päässä.

[/quote]

No kyllä epävakaan diagnoosin saaneilla on yleensä myös ollut melko epävakaa lapsuus. Monesti se tarkoittaa riitaisia eroja jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori otsikko meni miten sattuu

Vierailija
4/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo samaa :(

Vierailija
6/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd

Vierailija
7/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:26"]Adhd
[/quote]

Ei oo!

Vierailija
8/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö. Onko muita oireita? Toi on hyvin tavallista epävakaille.

Vierailija
9/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Varsinkin miesten kohdalla. Ainoastaan kerran tullut vastaan mies johon en kertakaikkiaan kyllästynyt millään mutta suhde loppui muista syistä. Miehissä uskon että tarvitsee vain tavata oikeanlainen mies että kiinnostus pysyy yllä. Olen kyllä helposti kyllästyvää sorttia kaikessa. Hiustenväri esimerkiksi vaihtuu lähes kuukausittain :D

Vierailija
10/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulla on ADD.

Vierailija
11/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Olen jo alkanut luovuttaa..ehken vaan kuulu parisuhteeseen..

Vierailija
12/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko vastanneista on yh:n lapsia? Niin se vaan menee..ette ole saaneet mallia parisuhteesta.

Vierailija
13/13 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Höpöhöpö. Minun vanhemmat olivat naimisissa yli 50 v, kunnes toinen kuoli.

Itsessäni tunnistan epävakaan persoonallisuuden piirteitä. Tuo epävakaa on siitä kiva dg, että nykytietämyksen mukaan se ei ole pysyvä, on siis siis mahdollista toipua vakaaksi. Ja epävakaat itse tietävät, että hyvässä ihmissuhteessa eläessään oireilu voi kadota kokonaan. Mutta mistä se sopiva puoliso, jonka kanssa elämä sujuu niin, että kiinnostus ja mielenterveys pysyvät päässä.