Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan puhelissa on kenttää kun matkustaa laivalla Tallinnaan?

Vierailija
30.07.2015 |

Onko kenttiä terminaalissa?

Entäs kuinka pitkälle ennen Tallinnaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysyin kun mes matkusti Tallinaan ja sanoi ettei voinut koko päivään laittaa viestejä kun puhelimessa ei ollut kenttää.

a.p.

Vierailija
2/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on  ikivanhassa (8 v) iphonessa huono antenni ja kenttä häviää noin tunnin kuluessa satamasta lähtiessäni. Palaa sitten terminaaliin saapuessa jos jaksaa. Viimeksi kesti vähän kauan. Mutta tuskin kukaan muu käyttää enää noin antiikinaikaista kännykkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hieman epäilyttää tämä ettei miehellä ole kenttiä ollut kun on ihan uusi puhelinkin.

a.p.

Vierailija
4/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:35"]Minua hieman epäilyttää tämä ettei miehellä ole kenttiä ollut kun on ihan uusi puhelinkin.

a.p.
[/quote]

No ainakin saa whatsapilla viestitettyä jos halua on.

Vierailija
5/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan koko ajan, operaattori vaihtuu merellä. Sua jymäytettiin

Vierailija
6/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:35"]Minua hieman epäilyttää tämä ettei miehellä ole kenttiä ollut kun on ihan uusi puhelinkin.

a.p.
[/quote]

On ollut koko aika

Vierailija
7/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:08"]Siksi kysyin kun mes matkusti Tallinaan ja sanoi ettei voinut koko päivään laittaa viestejä kun puhelimessa ei ollut kenttää.

a.p.
[/quote]

Mitä asiaa sillä ois ollut?

Vierailija
8/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on älypuhelin, se yhdistää kyllä laivan wifiin. Tekstarit ja puhelut sen sijaan eivät mene läpi keskellä merta eikä alakansilla muutenkaan. Virossa puhelin toimii normaalisti, mikäli käyttöä ulkomailla ei ole liittymäsopimuksessa estetty.

Vierailija
9/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 19:45"]Jos kyseessä on älypuhelin, se yhdistää kyllä laivan wifiin. Tekstarit ja puhelut sen sijaan eivät mene läpi keskellä merta eikä alakansilla muutenkaan. Virossa puhelin toimii normaalisti, mikäli käyttöä ulkomailla ei ole liittymäsopimuksessa estetty.
[/quote]

Pitää kirjoittaa salasana maihinnousukortista sitä ennen. Ainakin tallinkilla. Voi olla liian vaativaa.

Vierailija
10/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän vaihtelee. En ole ikuisuuksiin käynyt laivalla, mutta viimeksi kun kävin niin ei mullakaan ollut kenttää koko Tallinnassa olon aikana sen jälkeen, kun olin noin tunnin ollut laivassa.

Vierailija
11/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tallinnan puolelle merelle asti.

Vierailija
12/12 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan siellä ainakin wifi koko matkan. Eilen juuri tulin valtic queenilla ja surffasin netissä koko reissun.