Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vietettiin huikea loma!

Vierailija
30.07.2015 |

Pidettiin budjettiloma ja oltiin viikko kavereiden mökillä :D Oli ihan mahtavaa, viikko vapaata ruuanlaitosta ja arkitöistä. Saatiin nauttia upeista maisemista, syödä, juoda, uida, soudella ja saunoa sydämen kyllyydestä. Ihanaa olla joskus vaan vieraana tekemättä mitään! Olipa rentouttavaa. Ehkä syksyllä mennään uudestaan :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leimat on ainakin passissa jos olette Karibialla olleet.
Happamia sanoi kettu, suomi on kyllä hyvää vauhtia muuttumassa kehitysmaaksi. Noin niinkuin ihmisten älyn kannalta, ei helvetti miten joku voi olla kateellinen jonkun mökkilomasta. Vedä viddu päähän ja pakene vuorille tyhmä laama.

Vierailija
22/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"]

No leimat on ainakin passissa jos olette Karibialla olleet. Happamia sanoi kettu, suomi on kyllä hyvää vauhtia muuttumassa kehitysmaaksi. Noin niinkuin ihmisten älyn kannalta, ei helvetti miten joku voi olla kateellinen jonkun mökkilomasta. Vedä viddu päähän ja pakene vuorille tyhmä laama.

[/quote]

Sori mutta meillä on mun ihanan miehen kanssa ihan sikana enemmän rahaa kun teillä kaikilla yhteensä. Näyttää ottavan päähän??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"]

No leimat on ainakin passissa jos olette Karibialla olleet. Happamia sanoi kettu, suomi on kyllä hyvää vauhtia muuttumassa kehitysmaaksi. Noin niinkuin ihmisten älyn kannalta, ei helvetti miten joku voi olla kateellinen jonkun mökkilomasta. Vedä viddu päähän ja pakene vuorille tyhmä laama.

[/quote]

No en ymmärrä miksi edes vastailen kaiken maailman luuskille. No olkaa vaan mökkilomalla minä matkustan ympäri maailmaa ja nautin myös työstäni.. Kovin moni muu ei taida olla ns. paremmissa töissä kuten minä

Vierailija
24/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"]

[/quote]

No en ymmärrä miksi edes vastailen kaiken maailman luuskille. No olkaa vaan mökkilomalla minä matkustan ympäri maailmaa ja nautin myös työstäni.. Kovin moni muu ei taida olla ns. paremmissa töissä kuten minä
[/quote]

No ei, olen köyhä ja ruma yh, työtönkin vielä. Ja siksihän mä täällä vähättelen muita ja yritän korostaa omaa paremmuuttani. Vai hetkinen, kuinkas päin se nyt menikään?

Vierailija
25/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"] No leimat on ainakin passissa jos olette Karibialla olleet. Happamia sanoi kettu, suomi on kyllä hyvää vauhtia muuttumassa kehitysmaaksi. Noin niinkuin ihmisten älyn kannalta, ei helvetti miten joku voi olla kateellinen jonkun mökkilomasta. Vedä viddu päähän ja pakene vuorille tyhmä laama. [/quote]   No en ymmärrä miksi edes vastailen kaiken maailman luuskille. No olkaa vaan mökkilomalla minä matkustan ympäri maailmaa ja nautin myös työstäni.. Kovin moni muu ei taida olla ns. paremmissa töissä kuten minä [/quote] No ei, olen köyhä ja ruma yh, työtönkin vielä. Ja siksihän mä täällä vähättelen muita ja yritän korostaa omaa paremmuuttani. Vai hetkinen, kuinkas päin se nyt menikään?

[/quote]

Voi eikä! Sinua taisi osua TODELLA arkaan paikkaan kun moiset itkupotkuraivarit päätit vetäistä ja vielä netissä kaiken lisäksi! Voi eikäkäkä! :Ddd

Vierailija
26/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:04"] No leimat on ainakin passissa jos olette Karibialla olleet. Happamia sanoi kettu, suomi on kyllä hyvää vauhtia muuttumassa kehitysmaaksi. Noin niinkuin ihmisten älyn kannalta, ei helvetti miten joku voi olla kateellinen jonkun mökkilomasta. Vedä viddu päähän ja pakene vuorille tyhmä laama. [/quote]   No en ymmärrä miksi edes vastailen kaiken maailman luuskille. No olkaa vaan mökkilomalla minä matkustan ympäri maailmaa ja nautin myös työstäni.. Kovin moni muu ei taida olla ns. paremmissa töissä kuten minä [/quote] No ei, olen köyhä ja ruma yh, työtönkin vielä. Ja siksihän mä täällä vähättelen muita ja yritän korostaa omaa paremmuuttani. Vai hetkinen, kuinkas päin se nyt menikään?

[/quote]

Voi eikä! Sinua taisi osua TODELLA arkaan paikkaan kun moiset itkupotkuraivarit päätit vetäistä ja vielä netissä kaiken lisäksi! Voi eikäkäkä! :Ddd
[/quote]

Ja ikää oli?

Vierailija
27/27 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ihanaa ollut päästä myös mökille! Kateellinen sulle!