Kävin ekaa kertaa mustikoita poimimassa.
Tiistaina. Olen kerännyt jo yli 30l. Tultiin tänne miesystävän siskon mökille ja metsä täynnä mustikoita. Kanttarellejakin löysin. Itikoita niin pirusti,mutta hyvää liikuntaa. Käärmeenkin näin,niin ja peuroja. Hienoo! n26
Kommentit (26)
Lähdin mustikkaan, mutta palasinkin vadelmaämpärin kanssa kotiin. Sain tosin hirveät haukut kahdelta naiselta, jotka valittivat sitä, että olin heidän vadelmapaikassaan. He olivat jo eilen sen käyneet merkitsemässä omakseen (?). Vastasin iloisesti, että omalla maallaan saa olla marjassa, vaikka joku olisi laittanut yksityisalue-kylttejä ympäriinsä.
Turussa pururatojen reunat on täynnä aasialaisia pyllyt pystyssä noukkimassa ja autot nätisti parkkeerattuna pururadalle
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:57"]
Turussa pururatojen reunat on täynnä aasialaisia pyllyt pystyssä noukkimassa ja autot nätisti parkkeerattuna pururadalle
[/quote]
Meillä aasialaiset jättää auton keskelle metsätietä. Mutta ne saa hirveän hepulin, jos ajan autoni siihen perään ja lähden itse marjaan enkä ole paikalla, kun he tulevat metsästä pois. Silloin löytyy yllättäen suomen kielen taitoa, päinvastaisessa tilanteessa ei.
Meidän mettään voi tulla poimimaan kaikki marjoja. Tervetuloa Virroiile.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:45"]Meidän mettään voi tulla poimimaan kaikki marjoja. Tervetuloa Virroiile.
[/quote]
Ja minne päin siellä?
Eiköhän se ole jokamiehen oikeus. Itte en voi poimia kun tuo vatsa on edessä. Ehkä ensi syksynä. nainen Virroilta
Eiköhän se ole jokamiehen oikeus. Itte en voi poimia kun tuo vatsa on edessä. Ehkä ensi syksynä. nainen Virroilta
Vanhempien mökki on kanssa Vesilahdella. Eipä ole tullut käytyä siellä aikoihin. Ehkäpä ensi kesänä. Silloin lapsikin osaa jo kävellä ja jos paistaisi aurinkokin.t.n35
Olen lapista enkä silti lähtisi mettään. Ostan marjat mielummin torilta ellei iskä tuo niitä.
Pääsisikin johonkin mökille. Täällä Koivukylässä loma meni katsellessa ikkunasta sadetta. En silti kadehdi sinua. Minua ei ötökät syönyt.
Tulee selkä kipeeksi ja kakka mustaksi.
Siitä se alkaa. Aikuistuminen :D
Kohta viihdyt paremmin kotona ja mökillä, miehesi kanssa takan äärellä kuin vatkuttamassa pyrstöäsi tanssilattialla. Tissivakosi ja haarustesi läpi paistavan päivänvalon sijaan valokuvaat Faceen aamukastepisaroita ja itse kasvattamiasi kukkien taimia. Ja AV:lla lastesi ikäiset tyttärenläpykät alkavat nimitellä kateelliseksi läskiperseeksi, joka ei muuta osaa kuin maata sohvalla. - Eikä haittaa yhtään, naurattaa kun muistaa miten takakireä ja tyhmä sitä olikaan itse saman ikäisenä.
äitisukupolvi vm -70
Millä korkeudella mustikat ovat kypsiä nyt?
Ainakin täällä Vesilahdella. Ja niitä on paljon.ap
ihana keskustelu! :) näkyikö karhuja?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:41"]
ihana keskustelu! :) näkyikö karhuja?
[/quote]No onneksi ei,sitten voisi jäädä marjat metsään. Käärmeitä ja peuroja en pelkää. Karhua voisin säikähtää ja paljon.ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:28"]Millä korkeudella mustikat ovat kypsiä nyt?
[/quote]
Vaasan seudullakin kypsää
Täällä Pohjois-Hämeessä ei niin hyvin sitä mustikkaa ole.
No niin. 70l tuli täyteen. Pitäiskö lopettaa? ap