Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just. Miehen kaverit haluaa kuulemma tappaa minut

Vierailija
30.07.2015 |

Olen niin kauhea ämmä. Joo, onhan se ihan kamalaa jos kehtaa sanoa toisen alkoholinkäytöstä. Aamulla haetaan heti ensimmäisenä kaljaa, sen jälkeen heilutaan "rennoissa pikkupienissä" päivät ja illalla vedetään pää täytetään ja haukutaan minua.
Ihana kesäloma..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:06"]Kai sä tajuat etteivät kaverit todennäköisesti ole sanoneet niin? Eihän sun nalkutus heihin vaikuta.
Miksi ihmeessä olet alkkiksen kanssa?
[/quote]

Ovat sanoneet. Eivät suostu olemaan edes samassa tilassa mun kanssa.
Tää on baan tää kesäloma, enkä ala tämän takia rikkomaan lapsilta perhettä.
Ap
[/quote]
Sun miehes rikkoi sen jo. Tuo käytös tulee jatkumaan niin kauan kunnes osoitat että ei käy. Ja koska tuollainen idari-juoppo ei tule tajuamaan, sinun kannattaisi juosta lasten kanssa.

Vierailija
2/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetko nauttii isänsä kännisekoilusta? Erikoisia lapsia teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh!

Toivottavasti vain Porvoossa on noin tyhmiä naisia.

Vierailija
4/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset katsoo tuota juopottelua ja äiti saa tappouhkauksia ja ap ei voi rikkoa perhettä. Onko sinut ap pienenä pudotettu pää edellä lattiaan vai mikä mättää?

Vierailija
5/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaan kesälomalla on tuommoista. No ei kai se sitten haittaa. Olet juopon puoliso ja lapsillanne on juoppo isä. Ja asia ei tule koskaan muuttumaan kun miehellä on vielä tuommoiset juoppokaveritkin. No voihan sitä noinkin elämänsä tuhlata juopon puolisona ja lapset sitten oirehtii turvatonta lapsuutta aikuisena kun aina oli niin ahdistavaa mutta äiti sanoi että vaan lomalla se on tuommoinen. Eihän se 4 viikkoa kesästä ole paljon....

Vierailija
6/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset lähde kävelemään moisesta suhteesta?

Vierailija
7/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis tuollaista menoa.

Vierailija
8/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä pois. Miten kukaan voi elää noin? Vaikka olis pelkkä kesäloma tollasta, niin en voi käsittää.

Vierailija
9/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä tajuat etteivät kaverit todennäköisesti ole sanoneet niin? Eihän sun nalkutus heihin vaikuta.

Vierailija
10/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:06"]Kai sä tajuat etteivät kaverit todennäköisesti ole sanoneet niin? Eihän sun nalkutus heihin vaikuta.
[/quote]

Ovat sanoneet. Eivät suostu olemaan edes samassa tilassa mun kanssa.
Tää on baan tää kesäloma, enkä ala tämän takia rikkomaan lapsilta perhettä.
Ap

Vierailija
11/11 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 17:03"]No mikset lähde kävelemään moisesta suhteesta?
[/quote]

Tuli lisäännyttyä tuon ääliön kanssa. Oikea emämunaus. Tilanne pahentunut viimeisen 2v sisällä.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän