Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro realistisista unistasi

Vierailija
30.07.2015 |

Itse näin viime yönä seuraavan unen:

Menin naisystäväni luokse yökylään. Seisoimme eteisessä peilin edessä ja hyväilimme toistemme vartaloita. Kun olimme edenneet siihen pisteeseen, että hänellä ei ollut enää yllä stringejä eikä rintaliivejä eikä minulla mitään, siirryimme makuuhuoneeseen.

Hetken päästä, hyväiltyämme toisiamme käsillä, hän siirtyi pääni päälle hajareisin nelinkontin. Aloin suukotella hänen alapäätään ja välillä toisella kädellä hyväilin hänen nännejään, rintojaan ja peppua. Unessa maku oli aivan aito verrattuna todellisuuteen. Mutta ehkä kaikkein todellisinta unessa oli se, että kun työnsin sormen sisään, se tuntui sormessani ihan kuin en olisi ollut unessa, niin tiukka mutta toisaalta joustava se oli. Hän valitti nautinnosta kun suukottelin ja sormetin häntä. Haistoin hänen vatsansa ja reisien sisäpinnan ihon tuoksun aitona siinä suukotellessani. Hetken päästä hän nosti peppunsa ylös, liukui ratsastusasentoon ja ohjasi penikseni suuaukolleen. Näin edessäni täydellisen naisen. Tunsin kun hän painautui alas ja ympäröi minut. Tunsin hänen lämmönsä ja kuinka tiukka mutta elastinen suuaukko puristeli siittimeni vartta heti terskan takana saaden terskan paisumaan äärimmilleen.

Valitettavasti tässä vaiheessa heräsin ja minun oli mentävä alakertaan vaihtamaan pyjaman housut. Aamulla aamu-uinnin yhteydessä pesin ne vanhat järvessä ja pistin kuivumaan narulle. Tällaista realistista unta, jossa maku-, haju-, tunto-, kuulo- ja näköaistini toimivat kuin todellisuudessa, en ole aikaisemmin kokenut.

Onko joku kokenut samaa?

M43A

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen seksiunia vain tyttöystävästäni, en koskaan vaimostani. Onkohan muillakin niin?

M34

Vierailija
2/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin naisesta, on oikein herkkupala. Onneksi en puhu unissani, harrastan unissani rajua seksiä.

Vierailija
4/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe seksiunia, byääääh. Tai sitten en muista niitä herättyäni.

Vierailija
5/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nyt männä kesänä unta valaasta tai norsusta, tais olla valas, olin sen nokan alla, ja ääni sanoin, että valas oli nähnyt kaunista unta, jossa kaikki olivat taivaassa. Tämä vain osa sekavasta unesta, mutta tää oli niin kiva uni, että kirjoitan sen sitte vaikka tänne vauva- sivulle. Mietin vaa, että näkikö valas tilanteen ennen maailman luomista, vai peräti tän koko maailman luomisen jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän