Ihmiset jotka laittavat maitotölkin jossa n. lusikallinen maitoa jääkaappiin
Kommentit (32)
Mä laitan, tosin kauramaitotilkan. Pieni määrä on just sopiva teehen.
Ai, minä teen näin, mihin se tippa pitäisi laittaa kun maitoa kuitenkin käyttää joka päivä, kaataa viemäriin ? Hah !
Mitä se toisten maidon/jääkaapin käyttö sun napaa kaivaa. Meillä kotona joku oli kerran laittanut TYHJÄN maitotölkin jääkaappiin.
Gues what?! Kukaan ei kuollut.
Mun mieheni kuuluu näihin. Koskee myös mehua ja jugurttia. Erittäin ärsyttävää!
Omianihan laitan ja itselleni laitan. Yksin kun asuu, saa tehdä ihan miten haluaa. Legoihin astumisen ajat on jo kaukana takana, lapset on jo aikuisia ja nyt niillä on lapsia, joitten legoihin on niitten vuoro astua.
Ollaankohan me ap samassa työpaikassa? Ja sitten sen ainoan kerran kun se maitotölkki saadaankin tyhjäksi, se jätetään tasan keskelle keittiön pöytää ja toivotaan, että joku sen sieltä heittäisi roskikseen, jonne on ainakin puolen metrin matka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se toisten maidon/jääkaapin käyttö sun napaa kaivaa. Meillä kotona joku oli kerran laittanut TYHJÄN maitotölkin jääkaappiin.
Tyhjän?! Vielä oudommaksi menee.
Pienikin määrä maitoa happanee lämpimässä.
Mihin se sitten pitäisi laittaa? Vai oletko yksi niistä höperöistä jotka juovat maitoa ruuan kanssa ja siksi pitäisi aina jättää sinulle vähintään pari desiä? Meillä sitä käyttään vain kahvin tai teen kanssa, ja yhteen kuppiin menee juuri hyvin lusikallinen.
Rahamies ei kahta kertaa kaada samasta tölkistä.
Myönnän tekeväni näin mutta asun yksin joten ainut joka asiasta lopulta kärsii olen minä.
Ihmiset jotka ei pysty juomaan kahvia mustana 🤦🏻♂️
Siinä on taustalla maagista ajattelua. Jos sitä olisikin seuraavalla kerralla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan, tosin kauramaitotilkan. Pieni määrä on just sopiva teehen.
Jos laitat kauralitkua teehen et todellakaan välitä yhtään minkä makuista kuraa juot.
Vierailija kirjoitti:
Vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Joku Juhlamokka on kammottavaa mustana. Tuoreista pavuista jauhettu kahvi sen sijaan menee pilalle jos sinne tunkee maitoa tai jotain muuta.
Toivottavasti joudut käyttämään henkaria saadaksesi kakkas pöntöstä liikkeelle
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on tippa maitoa tölkissä jääkapissa ja joskus tyhjä maito tölkki tai mehu tölkki. Emme ole siihen kuoleet viellä!
Niin, nämä ovat outoja kansalaisia...