Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette sairastaneet korkea kuumeisen koronan ja asutte yksin, miten selvisitte jokapäiväisistä askareista?

Vierailija
04.03.2022 |

Nyt se tauti on sitten minulla ja ainoat oireet ainakin toistaiseksi ovat vatsaoireet ja 38 asteen kuume ja tekisi mieli vain maata sängyssä. Kuume on mulla se pahin oire aina flunssassakin. Tuntuu, etten jaksaisi mitään, vaikka kuumeen saakin hetkellisesti alas parasetamolilla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kipeän lapsen kanssa kahdestaan kotona. En tehnyt mitään askareita, vähän jotain ruokaa lämmiteltiin välillä ja juotiin kannukaupalla ruusunmarjateetä. Ruokaa riitti kahdeksi viikoksi ilman täydennystä. Enimmäkseen nukuin ja pelasin pleikkarilla.

T. Yh-äiti

Vierailija
22/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että koronassa pitäisi yrittää välillä vähän olla jalkeillakin veritulppariskin vuoksi. Tai vähintään jumppailla sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea sairastaa, kun on iso koira ja sinkku. Onneksi ei kuitenkaan ollut kuin lämpöä eli 37,8 ja vain kahtena päivänä, joten koiran lenkitys hoitui suuremmitta tuskitta. Olisin toki ollut iloinen jos joku muu olisi hoitanut homman, mutta itsepä olen koirani (nyt 7 -v) hankkinut ja täysin tietoisena siitä, että sairaanakin sen hoidan. Pääsin aika helpolla koronassa, lievän lämpöilyn lisäksi oli tukkoisuutta (ei nuhaa) ja kurkku kipeä muutaman päivän. Siinä kaikki. Mutta luulen, että koirakin sai koronan, sillä se oli aika vaisu viikon verran.

Vierailija
24/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, meinasin

a) tukehtua yskään

b) kuolla nälkään

Vierailija
25/25 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa en ole onneksi vielä sairastanut. 6 vuotta sitten sairastin keuhkokuumeen. Ennen diagnoosia olin viikonlopun yksin 40 asteen kuumeessa kun silloinen daami, erikoissairaanhoitaja, ei ehtinyt käydä edes katsomassa vieläkö henki pihisee. Meidän piti kihlautua ja muuttaa yhteen mutta jostain syystä jäi suunnitelmaksi.

40 pykälän kuume yksin oli keikka sarjassa kerta elämässä riittää. Unet olivat puolittaisia hallusinaatioita mutta onneksi en pyörtynyt vessaan tai keittiöön ja halkaissut kalloani

Influenssassa menetin tajuntani kovan kuumeen takia ja heräilin sairaalassa. Olo sitä ennen oli viikon ajan jotain käsittämättömän kamalaa. No siitä tulikin sitten paha sairastuminen.

Koronassa kuume oli hetken 39,4, mutta jostain kumman syystä olo oli ihan ok. Ei siis sellainen kuin yleensä on kuumeflunssassa pienemmässäkin lämmössä. Pystyi nukkumaan yöt ihan hyvin ja päivät tekemään etätöitä. Ruoka maistui jne. No se korona meni kahdessa kolmessa päivässä ohi. Saisi kaikki flunssat olla samanlaisia unelmatauteja. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme