Olen huolestunut erään Äidin kielenkäytöstä
Juu eli tämä Äiti puhuu muista ihmisistä negatiivista lastensa kuullen, ihmettelen mikä häntä vaivaa?
Minun mielestäni lapsia on hyvä kasvattaa silleen,että puhuu muista ihmisistä hyvät
asiat ja jos ei ole hyvää sanottavaa niin on mieluummin hiljaa.
Koska lapset ovat aikuisena nöyrempiä ja fiksumpia kaikkia ihmisiä kohtaan. Onhan hienoa kuulla ,että on myös paljon sellasia kärsivällisiä ja toisia ihmisiä kunnioittavia
nuoria.Näillä on ollut fiksut ja viisaat vanhemmat.
Kommentit (3)
Kannattaa ymmärtää mikä ero on nöyryydellä ja nöyristelyllä. Kaikki ihmiset eivät ole mukavia ja kyllä lapsikin sen ymmärtää ja se pitää saada ilmaista. Päin naamaa ei tarvitse kuitenkaan haukkua.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 12:40"]Juu eli tämä Äiti puhuu muista ihmisistä negatiivista lastensa kuullen, ihmettelen mikä häntä vaivaa?
Minun mielestäni lapsia on hyvä kasvattaa silleen,että puhuu muista ihmisistä hyvät
asiat ja jos ei ole hyvää sanottavaa niin on mieluummin hiljaa.
Koska lapset ovat aikuisena nöyrempiä ja fiksumpia kaikkia ihmisiä kohtaan. Onhan hienoa kuulla ,että on myös paljon sellasia kärsivällisiä ja toisia ihmisiä kunnioittavia
nuoria.Näillä on ollut fiksut ja viisaat vanhemmat.
[/quote]Äiti kaverisi on virheetön ja täydellinen, siksi käyttäytyy noin.
Onko hänen lähipiiri samanlaista porukkaa, ikävä kyllä seura tekee kaltaisekseen.