Oletteko katsoneet Areenasta Hullu, hullumpi, yläaste?
Älyttömän hauska, jopa näin viisikymppisestä... ei ikinä uskoisi 17-vuotiaan tekemäksi sarjaksi. Kannattaa vinkata varsinkin teini-ikäisille lapsille.
Kommentit (23)
Joo, Pasilaa on mukana, samoin vaikkapa Family Guy:ta. En ole opettaja, mutta minulla on kaksi teiniä yläasteella, ja heidän kauttaan tuosta bongaa vaikka mitä tuttua.
http://areena.yle.fi/1-2607658
Tuossa siis sarjan eka jakso
ap
Tämäkin täti tykkäsi! Olen luokanope ja tyypit kuulostavat juuri yläkouluun siirtyviltä (kokemusta on omistakin teineistä).
Ihan loistava, tulee vähän ikävä omia yläasteaikoja. :D Yllätyin tosi paljon, kun sain tietää sarjan tekijän olevan samaa ikäluokkaa.
Aionkatsoa oppilaiden kanssa. T. Ope
Uskomatton hyvä! Opettaja olen minäkin. :-)
Niin tuttua meininkiä, vaikka yläasteajoistani on jo 12 vuotta.
Haha tykkäsin, aluks aattelin että tylsä mutta onneks katoin! monia pikkujuttuja huomattu ja nauratti kyllä!:) tv. 20v
Olemalla itse tuossa iässä pystyy hyvin samaistumaan tuohon sarjaan, joka lisää hauskuutta huomattavasti.
Siis se on oikeesti iha sika mukava!! Nauran täysillä aina vaikka sille läskipallerolle joka pieree ja kiroilee ::D parhaimpia sarjoja ikinä!
Mun viidesluokkalainen meinasi pissiä alleen, kun sitä nauratti niin. Viimeinen jakso liikuttava ja herkkis, yllättäen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:49"]
Ihana sarja! Tuli melkein ikävä omia oppilaita, onneks näen ne ensi viikolla! T. Yläkoulun ope.
[/quote]
Nooo! Ei oo mua ainakaa ikävä sua :C
Ihan vallan mainio sarja. Katsoin jo kaikki jaksot ja toivon, että tulisi joskus lisää. Hahmot olivat sellasia, että jokainen pystyy johonkin samaistumaan. Itse taisin muistuttaa sitä itikkatyttöä eniten yläasteaikoinani.
21N
Tosi hauska! Oon katsonut yhdessä ala-asteikäisen tyttäreni kanssa. Tyttö nauraa ihan kippurassa.
Innostuin katsomaan kaikki jaksot yle areenasta nähtyäni sarjan tekijän, vasta 17-vuotiaan Tuomaksen mielenkiintoisen haastattelun aamu-tv:stä. Sarjassa on napakka käsikirjoitus, mainiot hahmot, hyvät spiikkaukset, hienosti tehty animaatio ja sarjan huumori kolahti myös 60-luvulla syntyneeseen :-) Tuomas Toivainen on harvinaisen lahjakas ja miellyttävästi esiintyvä nuorukainen.
Mä taas ajattelin ku näin haastattelun että mikähän tekele mahtaa olla. Hyvin tekijä esiintyi mutta itsellä oli ennakkoluuloja kun on noin nuori. Sitten kun katsoin niin huomasin että onkin tosi laadukkaasti tehty ja hauska. Ite oon nolo ennakkoluuloinen vanhus. Ihanaa että Suomessa on noin osaavia ja fiksuja nuoria, ihan toivo herää tässä laman ankeudessa.
Ihana sarja! Tuli melkein ikävä omia oppilaita, onneks näen ne ensi viikolla! T. Yläkoulun ope.
Jep. Semmonen Pasila-tyyppinen.