Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomalla äidin ja isän kanssa - perkele..

Vierailija
30.07.2015 |

Olemme lomailleet yhdessä jo kolme kertaa. Loma ei oikein ole lomaa. Hermot kiristyy parissa päivässä..

Äidin vaikea liikkuminen estää vähänkin pidemmät kävelyt. Puolen tunnin kävely on jo liikaa. Autolla pitäisi päästä lähelle. Minä ajan. 

Äidin jalat eivät kuitenkaan haittaa ostoskeskuksissa jossa hän voi viettää 3 - 4 tuntii eri liikkeissä. Äiti voi olla ostareissa vaikka joka päivä. Kummat jalat.

Lomailemme äidin kotikaupungissa. Me käydään aina samoissa ravintoloissa, syödään samat annokset ja katsotaan samat nähtävyydet. Muistellaan samat muistot. Ihmetellään miksi tutut ravintolat ja kaupat ovat muuttaneet/lopettaneet. Ajetaan autolla ravintolan eteen, syödään ja lähdetään.

Olen ehdottanut visiittejä lähikaupunkeihin mutta äiti ei jaksa lähteä ja kävellä. Isä olisi lähdössä minne vaan ja koska vaan. Äidin jalat "eivät kestä" museoita, joten emme käy niissä.

Tuntuu siltä, että meikää vedetään nenästä. Maksan puolet hotellista, puolet ruoasta, kannan kauppakassit hotelliin ja passaan. Onko se lapsen rooli? Oon miettinyt että onkohan äiti lomalla ja mun passattavana? Vai oonko ite vain liian veemäinen??

Isä mutisee tälle kaikelle ja naureskelee. Se äiti ketuttaa kovasti. Oonko mä ihan sokee??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität äidin autolla johonkin kauppakeskukseen ja lähdet isän kanssa katselemaan uusia paikkoja? Äiti noudetaan siinä 4tunnin päästä? Uskoisin että isäsikin tykkäisi tästä järjestelystä :)

Vierailija
2/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta pieni. Tee oma loma, oot liian kiltti ja sopeutuvainen. Se on hyvä, että viettää aikaa vanhempien kanssa mutta taitaa päivä kaksi tuota touhua riittää. Teitä on kolme, lomamatka ja kulut jaettuna kolmella ei ole puolet. Harva kirjoitus tällä palstalla on herättänyt sympatiaa näin paljon, perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon tyttö, oot aina tyttö ja passaat.

Oltii vanhempien kaa talvella Teneriffalla. Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen reissu niiden kaa. Ne lomaili siellä ja me jouduttiin säätää omia suunnitelmiamme.

Vierailija
4/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:35"]

Teitä on kolme, lomamatka ja kulut jaettuna kolmella ei ole puolet. 

[/quote]

Joo, mut kyllä ne kustannukset jaetaan vaan kahdella, tyyliin he ja minä. ap

Vierailija
5/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdet?! Hanki oma elämä!

Vierailija
6/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolapsi löysi juuri elämäänsä uuden onnenaiheen. Kiitoksia kovasti!

Ne harvat kerrat kun olen aikuisiällä nähnyt vanhempia yhtaikaa, ovat päättyneet itkuun. Omaani. Kummallakin on ollut valtavasti odotuksia minua kohtaan, ja ne ovat vielä käyneet ristiin. Molemmat ovat kuitenkin samaa mieltä yhdestä asiasta - että minun olisi pitänyt olla toteuttamassa ne kaikki ja mieluummin eilen.

Onneksi edellisestä kerrasta on jo yli kymmenen vuotta.

Vierailija
7/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis haluu pitää lomaa. Teidän muiden pitää sopeutua siihen.

Onko äitis kova määräämään ja säätämään - kuullostais siltä?

Vierailija
8/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! En voisi kuvitellakkaan yhteistä reissua, on niin erilaiset päivärytmit ja tottumukset.

Vierailija
9/9 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:39"]

Oltii vanhempien kaa talvella Teneriffalla. Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen reissu niiden kaa. Ne lomaili siellä ja me jouduttiin säätää omia suunnitelmiamme.

[/quote]

Tuttu tunne paitsi meillä mukana isovanhemmat. He nukkuivat jotain klo 9 saakka, sitten ihmettelivät miksi aamupala tarjoilu loppui just silloin.

Eivät jaksaneet ikinä syödä lounasta lounasaikaan vaan jotain klo 15. Kaikki ruokailut useita tunteja muuta porukkaa myöhemmin ja päiväunetkin johonkin väliin. 

Luulin että he olisivat edes vähän kiinniostuneita lapsista mutta toisin kävi.

Kiitos ei enään koskaan tuollaista reissua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän