Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätyrit-elokuva, onko pelottava?

Vierailija
30.07.2015 |

Onko Kätyreissä pelottavia/uhkaavia kohtauksia? Ikäraja sama kuin Lego-elokuvassa ja siinä ajoittain oli lapsen näkökulmasta hyvinkin ahdistavia kohtauksia. Lähinnä mietin, voiko sinne 7-v:n päästää isomman sisaruksen kanssa kahdestaan. Aikuista ei ole seuraksi nyt mahdollista saada. Kiitokset vastanneille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muut Itse Ilkimys -elokuvat ainakaan ole mitenkään pelottavia, joten en usko senkään olevan.

Vierailija
2/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika pelottava mutta tietenki riippuu lapsesta miten pelottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukohtaus on aika "vaikuttava", jos on ihan hirveän herkkä 7-v niin en ehkä ilman aikuista laittaisi katsomaan. Riippuu tietysti kuinka vanha se vanhempi sisarus on. Jostain 10-11 vuotiaasta on jo turvaa.

Mutta ei mun 5- ja 6-vuotiaat siitä ainakaan mitään painajaisia nähneet.

Vierailija
4/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 8v.n mielestä ei ollut yhtään pelottava. Päinvastoin, nauraa rätkätti monessa kohtaa.

Vierailija
5/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootteko tosissanne?? :D

Vierailija
6/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pelottava minun 5v mielestä.

Vierailija
7/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin että mennään lapsen kanssa katsomaan, mutta sitten katsoin trailerin etukäteen netistä ja petyin kyllä hieman. Vampyyreita ja muita sellaisia juttuja, joiden tajuamiseksi pitäisi kyllä olla hieman vanhempi lapsi (koululainen). Vai onko teidän 5-vuotiaat ymmärtäneet nuo vampyyrijutut? Lisäksi ainakin tässä elokuvamainoksessa huumori näytti olevan aika väkivaltaista, tyyliin "pahis keihästyy, hah hah onpas hauskaa". Mielestäni hieman eri tyylistä kuin osissa 1 ja 2.

Mitä mieltä olette olleet, oliko hyvä leffa?

Vierailija
8/8 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kukaan ole käynyt katsomassa??

t.8