Puolituttu mies laittaa ällöttäviä seksiviestejä
Puoli vuotta sitten oli vähän säpinää, mutta kiinnostus lopahti itseltäni aika pian. Mies sanoi kuitenkin että olisi kiva olla edes kaveri. Mikäs siinä. Aika ajoin kuitenkin ihan asiallisen ja kivan juttelun jälkeen saattaa mieheltä tulla viestiä että ”tuutko saunaan mun kanssa” tai ”tahtoisin tehdä sun kanssa likaisia juttuja” yms. Oon sanonut ettei kiinnosta yhtään. Sitten taas menee asiallisella linjalla jonkin aikaa, kunnes taas jotain todella ällöttävää viestiä laittaa. Mulla on ollut tässä uusi treffailukumppani, ja mies näki meidät kaupungilla. Alkoi tulla viestiä että kukas se mies oli vink vink ja äsken laittoi viestiä että olenko antanut sille miehelle pllua. Eipä taida tästä ”kaveruudesta” tulla mitään. Yök.
Kommentit (15)
Ota kaikki viestit talteen. Kiellä miestä viestittelemästä. Jos jatkaa kiellosta huolimatta, tee rikosilmoitus.
No jos vaikka blokkaaat sen numeron. Problem solved.
Juu ei kannata jatkaa edes kaverilinjalla, outo hyypiö.
Kannattaisiko valkata sänkykumppaninsa vähän tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
No jos vaikka blokkaaat sen numeron. Problem solved.
Mutta mistä sitten voisi valittaa mammapalstalla?
Lakkaa juttelemasta sille ja blokkaa. Ei se ymmärrä, että tarkoitit sitä ja itse mahdollistat tuon käytöksen.
Hän kärsii liaallisesta kiltteydestä.
Kertoiko lähemmin minkälaisia likaisia juttuja tarkoitti?
Mullakin vähän samanlainen tyyppi, sanoin seurustelevani, niin jätti rauhaan.
Mikä motivaatio sulla on pitää yhteyttä limanuljaskaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä motivaatio sulla on pitää yhteyttä limanuljaskaan?
Roikottaa varalla.
Epätoivoinen.
Haluatko todella, ap, olla epätoivoisen "ajatuksissa" silloin kun hän tarvitsee *****umatskua? Siitä noissa viesteissä on kysymys.
Joten ihme asia että tänne tulee tuollaisia aloituksia. Häiriköistä on vielä aika helppo päästä eroon laittamalla estot päälle.
Ihme uusavuttomuutta, pistä estot äläkä vikise
Oi voi.