22.8. Ei leikata lapsilta mielenosoitus Kansalaistorilla
Nyt sit vauvajengi ja muut lasten ja nuorten hyvinvoinnista kiinnostuneet mielenosoitukseen. Alkaa klo 14.30.
Facebookissa on tapahtuma, mut en saa linkkuä tähän.
Kommentit (23)
Lluulisi nyt niiden liikahtavan, joille lapset on tärkeitä. Mutta jos ei oikeesti kosketa kun verkkomeuhaaminen ihmisten ihonväristä tai uskonnosta niin sitten en oikein enää uski hyvään tahtoonkaan.
Jos se ei koske persujen sanomisia, niin ei ketään kiinnosta!
http://heyevent.com/event/f6tlnqgtw3guoa/ei-leikata-lapsilta-mielenosoitus-hyvinvoinnin-puolesta
Löysin googlaamalla. Tulen varmasti paikalle ja yritän saada mukaan siskojeni, veljeni ja kavereideni perheet. :) Laitan myös twitteriin jakoon. (Facebookissa en ole.)
Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä.
Terveisin lapseton
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:42"]Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä.
Terveisin lapseton
[/quote]
Haluatko kuolla sukupuuttoon vai lisää mamuja tänne?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:42"]Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä.
Terveisin lapseton
[/quote]
ja vittu kuka ihmisapina painoa alapeukkua?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:42"]Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä.
Terveisin lapseton
[/quote]
Haluatko kuolla sukupuuttoon vai lisää mamuja tänne?
[/quote]
Parempi olisi jos kuoltaisiin kaikki sukupuuttoon. Mitä hyvää ihminen on saanut maailmassa aikaa?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:42"]Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä.
Terveisin lapseton
[/quote]
[/quote]
En ymmärrä kysymystä? :( t. Ihmisapina
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:42"]Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä.
Terveisin lapseton
[/quote]
[/quote]
En ymmärrä kysymystä. :( t. Ihmisapina
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:42"]Mitä vittua te siellä osotatte mieltä. Mun puolesta lapsilisät vois poistaa kokonaan. Pakkoko niitä on kakaroita on tehdä? Vai ettekö osaa ehkäistä saatana! Julmaan maailmaan ei kannata yhtään lasta puskea. Se on itsekästä. Terveisin lapseton [/quote] Haluatko kuolla sukupuuttoon vai lisää mamuja tänne?
[/quote]
Jos kyse on suomalaisten sukupuutosta niin ei maailma siinä mitään kovin arvokasta menetä
Nyt sitten nähdään, kuinka paljon lapsilla on väliä. Ei tämä mene niin, että ei saisi järjestää mielenosoitusta suvaitsevaisuuden puolesta, koska lapset, vanhukset tai kulkukissat voi huonosti. Vaan jokaisen tahon etuja ajavan porukan pitää laittaa pystyyn oma mielenosoitus. Kyllä niitä tähän maahan mahtuu. Katsotaan nyt, jaksaako nämä löyhöttäjät raahata luunsa kansalaistorille sen asian puolesta, joka on heille se tärkein. Minä menen. Ja olin myös Kaksi kättä-miekkarissa. Kuinka moni teistä oli? Ei sieltä kotoa huutelemalla ja muita arvostelemalla saa mitään aikaan. Kokoa joukkosi ja nosta meteli. Oman asiasi puolesta, ei siitä, että joku muu nostaa metelin jostain muusta.
Kai tuollaiset ihkut miekkarit tuo jollekin hyvän mielen.
päätökset tehdään eduskunnassa ja päätöksiä ohjaa tällä hetkellä armoton rahapula. Ei riitä kaikkeen kivaa...
Joo, heti lähti lapasesta taas. Lasten ja nuorten hyvinvoinnissa on kyllä paljin muutakin kun lapsilisät: Koulut, päiväkodit, perheiden toimeentulotuet ta työt, harrastaminen,.
.
Terveisin lapseton
[/quote]
[/quote]
Harvinaisen epäasiallista kommenttia, perusteluja alapeukkuun voi kysyä edes astetta asiallisemmin.
Jos pitää lapsia tärkeinä ja elää niinkuin vastuullisen aikuisen kuuluukin niin kasvattaa ja elättää lapsensa itse omilla rahoillaan ja taidoillaan joskus hoitoapupalveluita ostaen. Siellä torilla on taas lapselliset vastuunpakoilijat riekkumassa jota kuta tekemään ja maksamaan omia kustannuksiaan, käsi toisen taskussa.
Valitettvasti tuo on kuollut idea.
Kun se ei koske maahanmuuttajia ja heidän tukiaan ei hyödytä.
Nykyään avain ajamme suomeen muuttaneiden ulkomaalaisten hyvinvointia.
Omat suomalaiset lapsemme ja vanhukset eivät ole enää mitään.
Vain mamut ja muslimit.
Ei tuu onnistumaan :(
Siellä kun ajetaan lasten asioista niin ei ketään kiinnosta.
Samanlaista huomiota soisi myös vanhustenhuollon alennustilalle. Eipä se ketään liikkeelle saa, kun asia ei ole trendikäs.
Meneekö peräti kymmenen euroa kuussa per lapsi? Mitäs teitte enemmän lapsia kun on varaa jos talous on tuosta summasta kiinni.
Jos ne lapset ei ole mustia, tapahtuma ei ole tarpeeksi mediaseksikäs.