Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä toisissa naisissa ärsyttää?

Vierailija
30.07.2015 |

En tarkoita pettävien miesten salarakkaita, vaan ylipäätään toisia naisia.

Siis ihan oikeasti. Mistä se viha ja halveksunta kumpuaa? Jopa VitaePro:n nainen on "halvan näköinen". Siis mitäää? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu, typeryys, valittaminen, kälkätys, kädettömyys, piilokateus, jota ei tunnusteta edes itselle, omahyväisyys, marttyyrius, nipotus. Lisääkin olisi, toisella kerralla sitten, ehkä:)

Vierailija
2/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei nyt vaan tule toimeen keskenään ilman miestä. Täytyy olla se kukko tai kanat nokkvat toisensa hengiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ne naiset jotka huonontavat kaikkien naisten mainetta. Toivoisin että kaikki naiset arvostaisivat itseään. Ikävä kyllä tunnen sellaisia naisia jotka ovat ilkeitä, kieroja, huijaavia, juonittelevia, esim panevat varattua työkaveria ja sitten kiristävät tätä jne, kertovat valheita kaikille kaikista, yrittävät pilata muiden välejä ja saada riitaa aikaan. Toivoisin että tämmöisiä naisia ei olisi pilaamassa kaikkien naisten mainetta

Vierailija
4/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mikään kenessäkään naisessa. Mulle kaikki naiset on kavereita, enkä koe kenenkään naisen uhkaavan omaa asemaani. Kaipa kuulun sitten itsekin niihin vihattuihin.

Vierailija
5/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen ärsyttää niin hänessä on semmoisia huonoja piirteitä mitä ei hyväksy itsessään

Vierailija
6/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu, selkäänpuukottaminen, kateus, kikattelu ja avuttomaksi heittäytyminen, epärehellisyys (naaman edessä mielin kielin ja selän takana haukkuu ym). Nämä piirteet ärsyttävät, ei itsessään toiset naiset.

Vierailija
7/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät puheet, typerä käytös, huomion hakeminen.

Vierailija
8/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyllä olo

Vierailija
9/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisser nainen ärsyttää

Vierailija
10/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keimailu miehelleni vaikka itse olen läsnä!
Pistää suuttumaan!

Vierailija
11/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on nuorempia, kauniimpia, hoikempia kuin minä ja jos niillä on isommat tissit kuin mulla tai parempi mies ja kivempi koti ja jne jne. Lista on loputon. Ihan normaalia kateutta.

Vierailija
12/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että yleistetysti naisissa ärsyttäisi joku asia. Eniten ärsyttää vastuuttomat ihmiset, jotka itsekkäästi ajavat omaa etuaan rikkoen lakia tai välittämättä yhteisestä hyvästä (vrt. veronkiertäjät, sosiaalitukien väärinkäyttäjät, rikoksiin turvautuvat jne.)

Jos täytyy joku arkipäiväisempi ärsyttävä piirre ihmisistä nimetä, niin kateellisuuden sävyttämä juoruilu -> mustamaalaus, pahantahtoisuus, kiusaaminen jne. Ihmiset voisivat toisinaan myös käyttää enemmän aivojaan, eikä kulkea pässinä narussa uskoen kaikkeen tuputettuun tai pitäytyen liian tiukasti omassa kannassaan vain välttäen väärässä olemisen myöntämistä. Joustoa, moninäkökulmaisuutta ja suvaitsevaisuutta lisää!

Vierailija
13/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaaliuden puute. Selkään puukottaminen oman hyödyn saamiseksi, esimerkiksi työpaikalla.

Jonkun tuotteen tai käytännön tuputtaminen ystävälle "Miiiikkkksssss sä et kokeile kauranituhaudetta hiuksiin, haudot vaan helposti aamuisin puoli tuntia niin hiukset kiiltää!" Kiiltää ne muutenkin, mutta sinä länkyttäjä et sitä huomaa.

Ei voi olla ystävä muuten vaan. Pitää kuulua johonkin ryhmään. Jumppakaveri, äitikaveri, käsityökaveri, kälykaveri, opiskelukaveri, kirjallisuuskaveri. Ilman viitekehystä ei voi olla kaveri.

Vierailija
14/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:02"]

Jos joku nainen ärsyttää niin hänessä on semmoisia huonoja piirteitä mitä ei hyväksy itsessään

[/quote]

Juuri näin. Jos inhoan jotakuta sottapyttyä, en tasan itse ole sellainen vaan siisti. Tätähän sä tarkoitit?

Vierailija
15/15 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan inhoa muita naisia. Tiedän kyllä tapauksia, joille toinen nainen on automaattisesti "vihollinen" tuntematta edes sen paremmin. Ehkä se kumpuaa jostain huonosta itsetunnosta tai alemmuuden tunteesta. Mun mielestä naisten pitäis pitää toistensa puolia ennemmin kuin olla kilpailuasetelmissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän