Apua, tulee ikävä!
Tuntematon mies, jonka olen tavannut ensimmäisen kerran monta kuukautta sitten hänen työpaikallaan. (itsekin olin siellä aikoinaan duunissa.) Meillä on ollut omituista flirttiä koko tämän ajan. Nyt olen muuttamassa ja oikeasti, minulle tulee ikävä tätä mystistä miestä ja hänen hymyään, vitsailuaan :D Muutan niin kauas, että en takuulla tule pyörimään enää täällä päin, koska minulla ei ole asiaa tänne. Olen löytänyt hänet Facebookista... En tiedä missä mielessä haluaisin olla yhteydessä häneen, mutta pelkkä kaveruus ainakin aluksi olisi erittäin mukava asia. En tiedä mitä teen... jos käyn säännöllisesti kyttäämässä hänen facebookiaan, ilmestynkö kaveriehdotuksiin? Eikös siellä ole kuitenkin vain kavereiden kavereita... :/
Mitä ihmettä oikeasti teen, haluan tutustua tyyppiin, ihan vaikka kaverina! En kestä ajatusta, ettemme tapaisi enää ikinä.
Kommentit (52)
Ainahan tuollaista "sekoilua" voi selitellä kasvosokeudella. Siitä kärsin kyllä ihan oikeastikin :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:45"]Helkkari! Luulen että päädyn oikeasti siihen viestiin. Kysäisen pokkana, että tunnemmeko jostain vai miksi hän näyttää niin tutulta. Olimmeko samoissa bileissä, olimmeko samassa työpaikassa, jotain. Samassa työpaikassahan olemme oikeasti olleet, mutta emme samaan aikaan.
[/quote]
Eikö tämä olisikin hyvä? Ihan pokkana, että olimmeko samoissa bileissä. Känni = muisti pätkii, ihmiset tuppaavat ottamaan yhteyttä bilekavereihin ja facekaverustumaan. Se olisi siis täysin inhimillinen "erehdys", että sillä tavoin sekoilin ja "luulin", että olimme jossain bileissä samaan aikaan...
Vittu! Niin teen! Se on hyvä idea enkä nolaa itseäni. Tosin paskempi juttu, jos hän huomaa viestin joskus vuoden päästä.
Laitat vaan kaveripyynnön. Tai mene juttelemaan.
Tai unohdat
No menet nyt käymään siellä miehen työpaikalla, missä olette aikaisemminkin jutelleet. Kerrot hänelle, että olet muuttamassa kauas pois ja olisi mukava vaihtaa silloin tällöin kuulumisia. Esittelet itsesi ja kysyt miehen nimeä sekä ehdotat että voisit lähettää hänelle kaveripyynnön facessa, jos hänelle sopii.
Haluatko tosiaan, että hän saa susta sellasen kuvan että juot useinkin itsesi niin känniin ettet muista mitään? Ok.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:51"]No menet nyt käymään siellä miehen työpaikalla, missä olette aikaisemminkin jutelleet. Kerrot hänelle, että olet muuttamassa kauas pois ja olisi mukava vaihtaa silloin tällöin kuulumisia. Esittelet itsesi ja kysyt miehen nimeä sekä ehdotat että voisit lähettää hänelle kaveripyynnön facessa, jos hänelle sopii.
[/quote]
Juuri näin
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:53"]Haluatko tosiaan, että hän saa susta sellasen kuvan että juot useinkin itsesi niin känniin ettet muista mitään? Ok.
[/quote]
No itse mainostaa alkoholia Facessa XD Eikä sillä niin väliä, jos olisimme kavereita...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:51"]No menet nyt käymään siellä miehen työpaikalla, missä olette aikaisemminkin jutelleet. Kerrot hänelle, että olet muuttamassa kauas pois ja olisi mukava vaihtaa silloin tällöin kuulumisia. Esittelet itsesi ja kysyt miehen nimeä sekä ehdotat että voisit lähettää hänelle kaveripyynnön facessa, jos hänelle sopii.
[/quote]
No en todellakaan kehtaa:DD
Hei kuvitelkaa nyt faktat: tiedetty toisemme muutaman kuukauden ajan. Heitetty läppää, ilmassa ollut flirttiä (?), vähän sellaista jännää. Siinä se. Ei nimien kysymistä, ei mitään henkilökohtaisia juttuja, ainoastaan kevyttä vitsailua. Sitten, täysin puskista ilmestyn paikalle, esittelen itseni ja pyydän yhteystietoja:D Käsi pystyyn, kuka OIKEASTI kehtaisi tehdä noin? :D Ei kukaan... Jos on jo jotain taustaa tiedossa niin kehtaan melkein mitä vain. Esim. yhden miehen kanssa juttelimme puhelimessa ja viestittelimme jonkun aikaa, emme ehtineet tavata IRL. Silti hänelle kehtaisin soittaa vaikka heti, no problem. Mutta tuo ylempi skenaario... Ei todellakaan:D
Helkkari! Luulen että päädyn oikeasti siihen viestiin. Kysäisen pokkana, että tunnemmeko jostain vai miksi hän näyttää niin tutulta. Olimmeko samoissa bileissä, olimmeko samassa työpaikassa, jotain. Samassa työpaikassahan olemme oikeasti olleet, mutta emme samaan aikaan.