Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, tulee ikävä!

Vierailija
30.07.2015 |

Tuntematon mies, jonka olen tavannut ensimmäisen kerran monta kuukautta sitten hänen työpaikallaan. (itsekin olin siellä aikoinaan duunissa.) Meillä on ollut omituista flirttiä koko tämän ajan. Nyt olen muuttamassa ja oikeasti, minulle tulee ikävä tätä mystistä miestä ja hänen hymyään, vitsailuaan :D Muutan niin kauas, että en takuulla tule pyörimään enää täällä päin, koska minulla ei ole asiaa tänne. Olen löytänyt hänet Facebookista... En tiedä missä mielessä haluaisin olla yhteydessä häneen, mutta pelkkä kaveruus ainakin aluksi olisi erittäin mukava asia. En tiedä mitä teen... jos käyn säännöllisesti kyttäämässä hänen facebookiaan, ilmestynkö kaveriehdotuksiin? Eikös siellä ole kuitenkin vain kavereiden kavereita... :/
Mitä ihmettä oikeasti teen, haluan tutustua tyyppiin, ihan vaikka kaverina! En kestä ajatusta, ettemme tapaisi enää ikinä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*olen. Hemmetti :)

Vierailija
22/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mahdollisuutta saada FB-profiilini näkymään miehen etusivulla?

Vierailija
24/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
25/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelpatkaa naista mäessä!

Vierailija
26/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 05:55"]Jelpatkaa naista mäessä!
[/quote]

Vierailija
27/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt!!!

Vierailija
28/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt!!!

Vierailija
29/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä nenätysten fb-kaveruuttaa äläkä kiemurtele. Niin aikuiset toimivat.

Vierailija
30/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:22"]Pyydä nenätysten fb-kaveruuttaa äläkä kiemurtele. Niin aikuiset toimivat.
[/quote]

Toimivatko aikuiset niin täysin tuntemattomien kohdalla? :D Se että olemme jutelleet ei tarkoita että tunnemme tai tiedämme toisistamme yhtään mitään oikeasti.

Vierailija
31/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sori mutta en todellakaan nolaa itseäni niin. Kyllä nyt jotain taustatietoa täytyy olla että noin tyrkylle menen.

Vierailija
32/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wittu!

Vierailija
33/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:22"]Pyydä nenätysten fb-kaveruuttaa äläkä kiemurtele. Niin aikuiset toimivat. [/quote] Toimivatko aikuiset niin täysin tuntemattomien kohdalla? :D Se että olemme jutelleet ei tarkoita että tunnemme tai tiedämme toisistamme yhtään mitään oikeasti.

[/quote]

Kyllä siinä jutun lomassa voisi kysäistä.  Itse olen toiminut noin oli kyseessä mies tai nainen ja ettehän ole toisillenne aivan tuiki tuntemattomia jos olette jutelleet keskenänne.  No, itsehän päätät.

Vierailija
34/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:45"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:22"]Pyydä nenätysten fb-kaveruuttaa äläkä kiemurtele. Niin aikuiset toimivat. [/quote] Toimivatko aikuiset niin täysin tuntemattomien kohdalla? :D Se että olemme jutelleet ei tarkoita että tunnemme tai tiedämme toisistamme yhtään mitään oikeasti.

[/quote]

Kyllä siinä jutun lomassa voisi kysäistä.  Itse olen toiminut noin oli kyseessä mies tai nainen ja ettehän ole toisillenne aivan tuiki tuntemattomia jos olette jutelleet keskenänne.  No, itsehän päätät.
[/quote]

No jutun taso on ollut flirttimäistä läppää, että ei siinä nyt tutustumista ole ollut mukana. En pysty... Haluaisin saada profiilini hänen etusivulleen, pelkkä tieto että hän löytäisi minut Facebookista olisi jo helpotus. Sitten hän voisi vaikka kännipäissn joskus lähettää kaveripyynnön jos haluaisi tutustua. Mutta kun ei taida olla mitään keinoa ilmestyä ehdotuksiin :/

Vierailija
35/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Face ehdottaa minulle kyttäilyjeni kohteita, mutta se taitaa toimia vain niin päin...

Vierailija
36/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 06:50"]Kyllä Face ehdottaa minulle kyttäilyjeni kohteita, mutta se taitaa toimia vain niin päin...
[/quote]

Jatkoin siis viestiäni. ap

Vierailija
37/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wattu!!!

Vierailija
38/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kannattaa riskeerata vaikka itsensä nolaamisen uhalla.  Pistä kaveripyyntö suoraan ja jos hän ei sit hyväksy niin so what, olet muuttanut ilmeisen kauaksi hänestä, joten tuskin enää sitten tapaatte.

Itse kiinnostuin eräästä miehestä, ei ollut edes komea mutta niin rauhallinen, miellyttävä, huomaavainen ja silloin tällöin olimme kohdanneet.  Ei siinä flirttiä ollut kummankaan taholta mutta tuntui, että sielut kohtasivat ja hän oli pitkän aikaa mielessäni.

Mitään ei tapahtunut hänen taholtaan joten toimin itse.  Tiesin hänen puhelinnumeronsa ja laitoin kunnon tyrkkyviestin, jossa tein selväksi, että haluaisin tavata hänet.  Oli siis ihan kunnon "myyntipuhe".  Saman tein kun viesti lähti, tuli hillitön halu hävitä koko maapallolta, kaivaa kuoppa asfalttiin pelkillä kynsillä, särkeä puhelin jne..Aikanaan hän samana päivänä vastasi viestiini ja jälkeen päin kuulin, että hän oli ollut aikeissa lähteä tapaamaan minua jo kesken työpäivänsä.

Tuosta lähettämästäni viestistä alkoi suhteemme, muutimme asumaan yhteen ja elimme seitsemän vuotta hyvin onnellisina kunnes kuolema meidät erotti.  Ikävä on, mutta nyt hän on tekstareitteni tavoittamattomissa.

Vierailija
39/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 07:22"]Joskus kannattaa riskeerata vaikka itsensä nolaamisen uhalla.  Pistä kaveripyyntö suoraan ja jos hän ei sit hyväksy niin so what, olet muuttanut ilmeisen kauaksi hänestä, joten tuskin enää sitten tapaatte.

Itse kiinnostuin eräästä miehestä, ei ollut edes komea mutta niin rauhallinen, miellyttävä, huomaavainen ja silloin tällöin olimme kohdanneet.  Ei siinä flirttiä ollut kummankaan taholta mutta tuntui, että sielut kohtasivat ja hän oli pitkän aikaa mielessäni.

Mitään ei tapahtunut hänen taholtaan joten toimin itse.  Tiesin hänen puhelinnumeronsa ja laitoin kunnon tyrkkyviestin, jossa tein selväksi, että haluaisin tavata hänet.  Oli siis ihan kunnon "myyntipuhe".  Saman tein kun viesti lähti, tuli hillitön halu hävitä koko maapallolta, kaivaa kuoppa asfalttiin pelkillä kynsillä, särkeä puhelin jne..Aikanaan hän samana päivänä vastasi viestiini ja jälkeen päin kuulin, että hän oli ollut aikeissa lähteä tapaamaan minua jo kesken työpäivänsä.

Tuosta lähettämästäni viestistä alkoi suhteemme, muutimme asumaan yhteen ja elimme seitsemän vuotta hyvin onnellisina kunnes kuolema meidät erotti.  Ikävä on, mutta nyt hän on tekstareitteni tavoittamattomissa.
[/quote]

:/

Mutta kun hommassa on yksi mutta: minun ei pitäisi tietää hänen nimeään. Tiedänpähän kuitenkin, kiitos stalkkaustaitojeni...
Ja kyllä minua silti hävettäisi ihan pirusti. Hän muistaisi minut aina sinä naisena, joka kuvitteli omiaan ja pyysi kaveriksi tuntematonta. Hän on saanut minusta luultavasti rennon vaikutelman, en halua pilata sitä jättämällä stalkkerimuistoa. Keksikää joku tekosyy jolla voisin ottaa yhteyttä Facessa ilman että olen liian suora! Entä jos lähettäisin viestin tyyliin, että hei, mun oli ihan pakko kysyä, ollaanko oltu samassa työpaikassa/jotain, näytit hirveän tutulta? Ja sitten joku syy, miksi hänen profiilinsa "ilmestyi" eteeni.....

Vierailija
40/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että päätyisimme suhteeseen, mutta hän on niin pirun hauska tyyppi...