Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tulee ikävä!

Vierailija
30.07.2015 |

Tuntematon mies, jonka olen tavannut ensimmäisen kerran monta kuukautta sitten hänen työpaikallaan. (itsekin olin siellä aikoinaan duunissa.) Meillä on ollut omituista flirttiä koko tämän ajan. Nyt olen muuttamassa ja oikeasti, minulle tulee ikävä tätä mystistä miestä ja hänen hymyään, vitsailuaan :D Muutan niin kauas, että en takuulla tule pyörimään enää täällä päin, koska minulla ei ole asiaa tänne. Olen löytänyt hänet Facebookista... En tiedä missä mielessä haluaisin olla yhteydessä häneen, mutta pelkkä kaveruus ainakin aluksi olisi erittäin mukava asia. En tiedä mitä teen... jos käyn säännöllisesti kyttäämässä hänen facebookiaan, ilmestynkö kaveriehdotuksiin? Eikös siellä ole kuitenkin vain kavereiden kavereita... :/
Mitä ihmettä oikeasti teen, haluan tutustua tyyppiin, ihan vaikka kaverina! En kestä ajatusta, ettemme tapaisi enää ikinä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi fb-ryhmät.  Kirjautumattomanakin joillakin näkyy suosikkeja ja ryhmiä.  Jos vielä sen verran stalkkaat ja tunget itsesi samaan ryhmään ja siellä sitten ällistelet, että ollaanko me jossain tavattu vai onko sulla muuten vaan tusinanaama :)

Vierailija
2/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:25"]Mites noi fb-ryhmät.  Kirjautumattomanakin joillakin näkyy suosikkeja ja ryhmiä.  Jos vielä sen verran stalkkaat ja tunget itsesi samaan ryhmään ja siellä sitten ällistelet, että ollaanko me jossain tavattu vai onko sulla muuten vaan tusinanaama :)
[/quote]

Hmmm, tämä on yksi vaihtoehto :D mutta voi paska, josviesti menee muut-kansioon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:25"]Mites noi fb-ryhmät.  Kirjautumattomanakin joillakin näkyy suosikkeja ja ryhmiä.  Jos vielä sen verran stalkkaat ja tunget itsesi samaan ryhmään ja siellä sitten ällistelet, että ollaanko me jossain tavattu vai onko sulla muuten vaan tusinanaama :) [/quote] Hmmm, tämä on yksi vaihtoehto :D mutta voi paska, josviesti menee muut-kansioon...

[/quote]

No jos ootte samassa ryhmässä, niin voit tägätä ja kirjoittaa siihen, että voi olla meni muut -kansioon.

Vierailija
4/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:25"]Mites noi fb-ryhmät.  Kirjautumattomanakin joillakin näkyy suosikkeja ja ryhmiä.  Jos vielä sen verran stalkkaat ja tunget itsesi samaan ryhmään ja siellä sitten ällistelet, että ollaanko me jossain tavattu vai onko sulla muuten vaan tusinanaama :) [/quote] Hmmm, tämä on yksi vaihtoehto :D mutta voi paska, josviesti menee muut-kansioon...

[/quote]

No jos ootte samassa ryhmässä, niin voit tägätä ja kirjoittaa siihen, että voi olla meni muut -kansioon.
[/quote]

Siis tägätä viestiin? Olen ollut pitkään poissa Facesta, siksi tyhmä kysymys :) Palaan tänne myöhemmin...

Vierailija
5/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:32"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 08:25"]Mites noi fb-ryhmät.  Kirjautumattomanakin joillakin näkyy suosikkeja ja ryhmiä.  Jos vielä sen verran stalkkaat ja tunget itsesi samaan ryhmään ja siellä sitten ällistelet, että ollaanko me jossain tavattu vai onko sulla muuten vaan tusinanaama :) [/quote] Hmmm, tämä on yksi vaihtoehto :D mutta voi paska, josviesti menee muut-kansioon... [/quote] No jos ootte samassa ryhmässä, niin voit tägätä ja kirjoittaa siihen, että voi olla meni muut -kansioon. [/quote] Siis tägätä viestiin? Olen ollut pitkään poissa Facesta, siksi tyhmä kysymys :) Palaan tänne myöhemmin...

[/quote]

Tägätä  viestiketjuun, jos tämä henkilö on johonkin kommentoinut.

Vierailija
6/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkari!! Olen ihan sekaisin! Iski tänään järjetön ikävä sitä miestä. TUNTEMATONTA MIESTÄ! Olen oikeasti sekaisin... ap

Vierailija
7/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan pimeää. Viimeksi sekoilin tähän malliin yläasteella kaukoihastukseni kanssa. Tai siis ajatusteni kanssa.

Vierailija
8/52 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
9/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;___;

Vierailija
10/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;;___;;

Vierailija
11/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

;;__;;

Vierailija
12/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muija on kyllä ihan sekasin. Parempi että jätät mies paran rauhaan.

Vierailija
13/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:20"]Tämä muija on kyllä ihan sekasin. Parempi että jätät mies paran rauhaan.
[/quote]

Satun vain olemaan kiinnostunut, jotain puoli vuotta. Ai niin, kyllä siinä on jo puoli vuotta ainakin vierähtänyt. Joo-o... Voi että<3

Vierailija
14/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä yhteyttä, odotan vain sopivaa hetkeä :) Olenhan tehnyt niin ennenkin, eräässä toisessa mieskeississä.

Vierailija
15/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä miesparka, ihan yhtä täysillä ollaan molemmat flirttailtu toisillemme ouoli vuotta tai enemmän. Naurettavia nämä teidän suututtamisyritykset. En kyllä provosoidu, sain jo ratkaisun ja tiedän mitä teen.

Vierailija
16/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli, ei ouli

Vierailija
17/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana.

Vierailija
18/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:33"]Tämä on ihan pimeää. Viimeksi sekoilin tähän malliin yläasteella kaukoihastukseni kanssa. Tai siis ajatusteni kanssa.
[/quote] siitä yläasteesta ei taida olla kovin kauaa.

Vierailija
19/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:33"]Tämä on ihan pimeää. Viimeksi sekoilin tähän malliin yläasteella kaukoihastukseni kanssa. Tai siis ajatusteni kanssa.
[/quote] siitä yläasteesta ei taida olla kovin kauaa.
[/quote]

Av on aina yhtä hauska paikka; hirveä yritys saada ap vittuuntumaan, keinolla millä hyvänsä. On siitä yläasteesta jo aikaa, nyt olen vain sattumoisin kohdannut miehen, joka on vienyt jalat alta. Valehtelematta kukaan ei ole kyennyt samaan sitten yläasteen haavepojan. :)
Jos minä kiinnostun näin vahvasti jostain miehestä niin se ei ole ihan pikku juttu. Ja ailn ottaa yhteyttä, mutta ajankohta on vielä auki. Omen tosin aikaisemminkin ottanut toiseen mieheen yhteyttä muutaman vuoden tauon jälkeen. Se johti melkein parisuhteeseen. :)

Vierailija
20/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*aion :)