Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zoely-pillereitä tauotta?

Vierailija
29.07.2015 |

Olen nyt kolmannen liuskani viimeisellä viikolla, ja kyseessä ovat ensimmäiset ehkäisypillerini. Haluaisin kokeilla kuukautisten siirtämistä, mutta onkohan vielä liian aikaista? Olisi mukavaa saada kokemusta juuri tämän merkin pillereiden käyttämisestä ilman noita neljää lumepilleriä siinä välissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla tiputteluvuotoa tai sitten ei. Tai jotain muuta

Vierailija
2/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen liuskan aikana tiputteluvuotoa tuli koko ajan, mutta loppui kuukauden jälkeen, kuten kerrottiinkin. Ymmärsin, että tiputteluvuodon riski on suurempi, mikäli muutaman ensimmäisen liuskan aikana ei pidä taukopäiviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin alkaa jo ennen ekaa lumepilleriä kuukautiset sillein hiljakseen, runsain vuotopäivä on toisen pillerin kohdalla. Eli ehkä tiputteluvuotoa?

Vierailija
4/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vasta alkanut syömään niin ois ehkä hyvä pikkuhiljaa siirtää niitä, veikkaan et saattaa tulla aika herkästi tiputtelua... Itte syön zoelyä eikä mulla juurikaan tule edes menkkoja välipäivinä. Syön myös tauotta useamman liuskan. Jos oisin sinä ni söisin tyyliin seuraavasta liuskasta n. Viikon lisää ennen lumetta, sitten se tauko ja sitten taas vaikka se keskeneräinen liuska ja sit seuraavasta 2viikkoo ja tauko, jne... Hyvä sääntö on ettei koskaan vähempää kun liuskassa nappeja :) hetken kun niitä syöt niin näet itsekkin kuinka homma alkaa pyörimään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi