EN PIDÄ SEKSISTÄ. ONKO NORMAALIA?
Pidän enemmän siintä, että miehen kanssa makaillaan peiton alla vierekkäin. En joistain syystä koe suutelua enkä seksiä erityisen mukavana. Mutta itsetyydytyksestä pidä. Onko ihan normaalia?
Kommentit (11)
Sama mulla, en edes tykkää halailusta hirveesti..
Ihanku mä, paitsi etten itsetyydytystäkään harrasta tai ole edes kokeillut. Miehen takia annan kerran viikossa ja feikkaan olevani aivan kiimoissani. Pysyypähän tyytyväisenä ja itse saan taas kuusi päivää olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:57"]Väärä mies
[/quote]
Tai nainen.
Voisiko olla, että olet aseksuaali? Kiinnostaako seksi ollenkaan?
Itsekään en seksistä pidä mutta halailu, suudelmat, silitykset.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:02"]Itsekään en seksistä pidä mutta halailu, suudelmat, silitykset.
[/quote]mua taas vituttaa läheisyys ILMAN seksiä!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:57"]
Väärä mies
[/quote]
Seksi on tosiaan hyvin erilaista eri ihmisten kanssa. Itse olen harrastanut seksiä kymmenen miehen kanssa ja vain yhden kanssa tosi hyvää ja toisen melko hyvää, loppujen ei oikeastaan ollenkaan hyvää. Sopivaa seksipartneria on vaikea löytää. Minulle ainakin ollut lähes once in lifetime -kokemus.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:35"]Ihanku mä, paitsi etten itsetyydytystäkään harrasta tai ole edes kokeillut. Miehen takia annan kerran viikossa ja feikkaan olevani aivan kiimoissani. Pysyypähän tyytyväisenä ja itse saan taas kuusi päivää olla rauhassa.
[/quote]
Tyhmä kysymys: jos kerran noin on asiat, niin mihin sä sitä miestä tarvit ylipäätään? Eikö olisi helpompi olla yksin, ei tarvitsisi teeskennellä edes sitä yhtä kertaa viikossa.
Perus nainen