Näkijät, kertokaa missä ranskan sanakirjani on?
Ei löydy etsimällä, joten nyt tarvitaan yliluonnollista apua.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:55"]Vaatekaapissa
[/quote]ei vaan vaatehuoneessa
Siinä laukussa jota käytit noin kuukausi sitten.
Unohtui sinne missä tarvitsit sitä viimeksi ( luokkaan, bussiin, kirjastoon, hotellihuoneen yöpöydän laatikkoon)
Votre dictionnaire a été volé par un réfugié!!!
Minä olen myynyt useamman ranskan sanakirjan parin euron hintaan. Harmi että nyt on vain yksi jäljellä ja siitä en voi muistojen takia luopua. Se oli minulla mukana Ilosaaressakin.
-Mies 29v + 1v-
Minulla. Olen nyt Aix-en-Provencessa, tule hakemaan.
Minä olen myynyt useamman ranskan sanakirjan parin euron hintaan. Harmi että nyt on vain yksi jäljellä ja siitä en voi muistojen takia luopua. Se oli minulla mukana Ilosaaressakin.
-Mies 29v + 1v-
Se on luokkaan jäänyt tai jonnekin pöydälle.
Tossahan ne ovat kirjahyllyn ylimmällä hyllyllä.
Mustassa nahkalaukun tyyppisessä kassissa jossa pitkät kahvat , on vaatehuoneen oikealla puolella takanurkassa, ei lattialla vaan alimmalla hyllyllä.
Ystäväsi Héléne otti sen mukaansa, kun halusi tankata muutaman tärkeän sanan matkalla kykkimään Gilles Lellouchen asunnon ulkopuolella voidakseen julistaa palavaa rakkauttansa häntä kohtaan. Gilles hylkää Hélènen rakkauden ja hän jää läheiseen kahvilaan töihin voidakseen edes joskus nähdä vilauksen rakastetustaan.
Vuosia myöhemmin Hélène läytää sanakirjasi pienen studionsa komerosta siivotessaan ja muistaa lämmöllä ystäväänsä Heidiä, jonka jätti taaksensa niin monen muun tavoin lähtiessään Suomesta isänsä synnyinmaahan yksipuolisen rakkauden sokaisemana.
M44
palautit sen kirjastoon kun laina-aika loppui ja ei voinut enää uusiakaan.
Siivouskaapissa