Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lomapaikkaan menisit uudelleen?

Vierailija
03.03.2022 |

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan - keskustelusta inspiroituneena, minne lomapaikkaan sinä menisit uudelleen?

Haluaisin erityisesti kuulla teidän hyviä kokemuksia Kreikan, Espanjan ja Turkin eri lomakohteista. Egypti myös kiinnostaa.

Itse olen käynyt nyt viisi kertaa Kreetalla ja aivan uskomattoman hyvää ruokaa, paikalliset ystävällisiä ja todella kauniit maisemat. Suosittelen auton vuokrausta ja poistumaan turistirysästä, niin ei tarvitse valittaa tekemisenpuutetta. Oma suosikkikohteeni Kreetalla on Agia Marina, hotelli Ninemia Beach aivan parhaalla sijainnilla ja hyvä hiekkaranta!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantsarotteen tai Ghannaan.

Vierailija
2/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaan.

Vierailija
4/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskova

Vierailija
5/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puotinharjun ostoskeskukseen

Vierailija
6/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodokselle on varattu neljäs reissu, helppoa matkustamista lasten kanssa, suorat lennot Oulusta ja hyviä all inclusive -hotelleja mistä valita. Saarella on tarpeeksi kierreltävää ainakin toistaiseksi. Toki aktiivilomat ja tukikohdan vaihtaminen on enemmän oma juttu, mutta ehtiihän sitä, kun lapset ensin vähän kasvaa.

Vierailija
7/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediiveille!

Vierailija
8/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa olen käynyt monta kertaa ja asunutkin jonkin aikaa. Muista kohteista menisin mielelläni uudelleen mm. Istanbuliin, Okinawalle, New Yorkiin, Ateenaan ja Roomaan.

Vierailija
9/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perliini, Dubai ja Oslo on parhaita! 

Vierailija
10/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta. 10 kertaa käyty. Triton on hyvä hotelli

Vierailija
11/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni asuivat vuosia Sanremossa. Se on paikka johon heidän pois muuttonsakin jälkeen edelleen menisin. On rantalomaa, vuoristonäkymää, kulttuuria, urheilua. Lähipaikkoja ovat Nizza , Monaco, Cannes , Eze ja monia vähemmän tunnettuja paikkoja.

Vierailija
12/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enää Turkkiin (paitsi Istanbuliin) enkä Marokkoon.

Voisin mennä uudestaan Sardiniaan ja Santorinille. Myös Norjaan, sekä etelään että ihan pohjoiseen. Tanskaan voisin mennä myös uudestaan. 

Vierailija
13/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset haluaa mennä aina samaan paikkaan? Eikö se ole hieman tylsää? IMO matkailun pitäisi avartaa sitä sielullistakin maisemaa, eli nähdä uusia paikkoja, kokeilla uusia ruokia ja uusia elämyksiä. Olen käynyt sata kertaa kanarialla tai 50 kertaa Rhodoksella, jippiii, mahtavaa. En ymmärrä.

Vierailija
14/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodokselle. Olen kaksi kertaa käynyt ja sydän jäi sinne, ihan paikka. Toinen on ihan Suomen Lappi.

Vierailija
15/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään lomapaikkaan, mutta Kreikkaan menen aina uudestaan mielelläni.

Vierailija
16/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset haluaa mennä aina samaan paikkaan? Eikö se ole hieman tylsää? IMO matkailun pitäisi avartaa sitä sielullistakin maisemaa, eli nähdä uusia paikkoja, kokeilla uusia ruokia ja uusia elämyksiä. Olen käynyt sata kertaa kanarialla tai 50 kertaa Rhodoksella, jippiii, mahtavaa. En ymmärrä.

Ei sinun tarvitsekkaan ymmärtää. Ei täällä kukaan elä sinua varten. Jippii, elä omaa elämääsi, minä elän omaani😊

Vierailija
17/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalle. Helppoa ja rentouttavaa lasten kanssa. Hotelli hyvä ja sen ulkopuolellakin riittää tekemistä ja näkemistä. Ilmasto hyvä, jaksaa urheilla.

Vierailija
18/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santa Ponsa Mallorcalla.

Vierailija
19/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jipii, matkailu avartaa ja antaa näkökulmia erilaisiin käytösmalleihin. 

Jos esim. sukulainen asuu jossain paikassa on ihan ymmärrettävää matkustaa sinne yhä uudelleen. EIkä se tarkoita etteikö muualla kävisi. 

Vierailija
20/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos. Ollaan käyty 2 kertaa, toisella reissulla vuokrattiin auto ja lähdettiin kierteleen saarta. Vieläkin riittäis paljon näkemistä siellä, vaan saas nähdä milloin reissaaminen onnistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän