Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko lihavan miehen?

Vierailija
29.07.2015 |

Olen tapaillut nyt muutaman kerran mukavaa ja huumorintajuista miestä. Hän käy töissä ja vaikuttaa kunnolliselta ihmiseltä. Kuitenkin hänellä on ylipainoa aika reilusti. Itseäni ei pieni ylipaino haittaisi, mutta nyt pistää mietityttämään. Voisinko pitää häntä esim. seksuaalisesti haluttavana? Voisitko sinä seurustella lihavan miehen kanssa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,ei haittaa,niin kauan kun ylipaino ei vaikeuta normaalia elämää.Jaksaa käydä töissä,puuhata lasten kanssa,ulkoilla,remontoida,rakastella,osallistua kotitöihin jne,mitä nyt normiarkeen kuuluukaan.Varmaan joku valtava ylipaino,yli 150 kg olisi itelle,aivan liikaa..

Vierailija
22/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, jos mies on jonkin verran tukeva. Tärkeää on, että luonne on hyvä, löytyy koulutus ja mahdollisesti työpaikkakin tai ainakin työhaluja, ja että on seksuaalista säpinää ja petipuuhat toimivat. En ottaisi miestä, joka on yhtä pitkä kuin leveä, koska en mitenkään voisi tuntea seksuaalista vetoa sellaista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pullea nallekarhu kuin lihaksikas kaljupäänatsi.

24/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt ihan sairaalloisen lihava ole, niin miksipä ei.

Vierailija
25/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lihava, ja aika pitkä naiseksi, ja olen aina tykännyt isoista miehistä, en halua tuntea itseäni jättiläiseksi miehen rinnalla. Itsehän sen tietää sytyttääkö joku ihminen vai ei, ei se ole vain ulkonäkö, tai ainakaan mulla ei kostu pöksyt kenenkään ulkonäöstä, vaan siitä mitä se ihminen mulle puhuu, kosketuksesta ym. Huumorintaju on esimerkiksi paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö.

Vierailija
26/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisillä tiedoilla en ottaisi, sillä mieheltä ovat halut kadonneet, eikä halua tehdä tilanteelleen mitään. Otan tilanteen aika raskaasti. :( Tosin hoikillekin voi käydä noin.

Vierailija
27/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:02"]Kumma kuinka erilaiset elintavat ei koskaan haittaa sohvaperunoita ja kumppaniksi kelpaisi timmikroppainen urheilija.
[/quote]
No ei sekään olisi kiva kun yrittäisi katsoa telkkaria ja syödä pizzaa niin mies valittaisi että pitäisi lähteä lenkille ja pizza lihottaa.

Vierailija
28/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:39"]

Olen tapaillut nyt muutaman kerran mukavaa ja huumorintajuista miestä. Hän käy töissä ja vaikuttaa kunnolliselta ihmiseltä. Kuitenkin hänellä on ylipainoa aika reilusti. Itseäni ei pieni ylipaino haittaisi, mutta nyt pistää mietityttämään. Voisinko pitää häntä esim. seksuaalisesti haluttavana? Voisitko sinä seurustella lihavan miehen kanssa?

Eli kysyjä on itse tämä lihava ja epävarma ukko. 

No jos pystyt alottamaan liikunnan ja laihtumaan olis parempi. Lihavat näyttää vaatteista riippumatta typeriltä ja tukalilta. Jos sulla on ihan helvetisti rahaa, jota saan käyttää kuten haluan niin on plussaa.

[/quote]

Vierailija
29/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi, että huokisiko mies lihavan naisen, olisi vastaukset hieman erillaisia ja aika moni nainen olisi vetänyt herneet nenään. Kaksinaismoralismi.

Vierailija
30/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ottaisin ellen ihastuisi siitä huolimatta. Olen ikäni ollut normaalipainoinen ja jos alan lihoa niin laihdutan. Odotan samaa mieheltäni. En kuitenkaan pidä itseäni muita ylempänä etten koskaan voisi olla ylipainoinen ja en ajattele ettei mieskään voisi suhteessa lihoa, mutten usko sen silloin enää niin haittaavan.

Vierailija
31/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin erästä miestä hetken, jolla oli ainakin n. 20 kg "liikaa" painoa. Ei siinä muuten kiva, mutta kun ei seksistä tahtonut tulla mitään oikein missään asennossa.. En voinut ratsastaa kun pallomaha oli tiellä, takaapäinkin niin vatsa oli "takapuoleni päällä", lusikkaa nyt ei voinut edes kuvitella kun maha oli välissä, edestäpäin ei jaksanut kuin pari minuuttia ja vatsa siinäkin vyöryi minun päälleni ja hikoili päälleni litratolkulla. Joten ei se kovin nautinnosta käynyt ja yritin usemman kerran josko tämä tästä lähtisi, mutta sitten luovutin. Itse voisin kyllä siis seurustella hieman tanakammankin miekkosen kanssa, mutta jäätävän ylipainoiset joudun skippaamaan vaikka olisi kuinka kiva. Sori :/

Vierailija
32/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:43"]Jos aloitus olisi, että huokisiko mies lihavan naisen, olisi vastaukset hieman erillaisia ja aika moni nainen olisi vetänyt herneet nenään. Kaksinaismoralismi.
[/quote]
Niissä on monesti törkeää tekstiä, läskeiksi lehmiksi haukkumista sun muuta mitä inhoan vaikka itse olenkin hoikka.

Vierailija
33/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, enkä ottanut. Minulle on ja on ollut tärkeää ihmisen hyvinvointi ja terveys. Omani tietysti, mutta myös läheisten. En nyt tarkoita muutamaa kiloa, vaan ylipainoa. Kamala kansansairaus läpi maailman. Ylipainoiset ovat ohittaneet alipainoiset maailmassa, surullista molempi.

Vierailija
34/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:45"]

Itse tapailin erästä miestä hetken, jolla oli ainakin n. 20 kg "liikaa" painoa. Ei siinä muuten kiva, mutta kun ei seksistä tahtonut tulla mitään oikein missään asennossa.. En voinut ratsastaa kun pallomaha oli tiellä, takaapäinkin niin vatsa oli "takapuoleni päällä", lusikkaa nyt ei voinut edes kuvitella kun maha oli välissä, edestäpäin ei jaksanut kuin pari minuuttia ja vatsa siinäkin vyöryi minun päälleni ja hikoili päälleni litratolkulla. Joten ei se kovin nautinnosta käynyt ja yritin usemman kerran josko tämä tästä lähtisi, mutta sitten luovutin. Itse voisin kyllä siis seurustella hieman tanakammankin miekkosen kanssa, mutta jäätävän ylipainoiset joudun skippaamaan vaikka olisi kuinka kiva. Sori :/

[/quote]

Ei 20kg liikaa vielä tuollaista tee, kyllä täytyy olla jo vähintään 50kg liikaa, sulla taitaa olla nämä painoarviot aika hukassa.

Vierailija
35/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sairaalloisen lihava mies, jolla kaiken lisäksi on selluliittia ja valtava perse.
Olen hänen kanssaan rahan takia.

Vierailija
36/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seksikkäin ominaisuus on äly. Jos onnistuu lumoamaan minut muuten, niin kelpaa. Ulkonäkö ei ole minulle kovinkaan tärkeää, muut asiat ovat.

Vierailija
37/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, lähtökohtaisesti en. Mutta kyllä mä ton puolikkaani olisin huolinut lihavanakin :) 

Vierailija
38/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Menin kyllä naimisiin sporttisen miehen kanssa, mutta nykyään hän painaa reippaasti yli 100kg eikä juurikaan vaivaudu harrastamaan liikuntaa. Ihmettelee miksei meillä ole seksielämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi