Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko lihavan miehen?

Vierailija
29.07.2015 |

Olen tapaillut nyt muutaman kerran mukavaa ja huumorintajuista miestä. Hän käy töissä ja vaikuttaa kunnolliselta ihmiseltä. Kuitenkin hänellä on ylipainoa aika reilusti. Itseäni ei pieni ylipaino haittaisi, mutta nyt pistää mietityttämään. Voisinko pitää häntä esim. seksuaalisesti haluttavana? Voisitko sinä seurustella lihavan miehen kanssa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan niitä mukavia miehiä ja vapaita ei joka oksalla ole..vaikea kysymys =)

Vierailija
2/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi. Ylipainoisella on väistämättä niin erilaiset elintavat kuin minulla, ettei yhteisestä elämästä tulisi mitään. Enkä arvosta ihmisiä, jotka eivät pidä hyvää huolta itsestään ja terveydestään, ja elävät tahallaan epäterveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en, itse pidän urheilusta ja haluan samanhenkisen ihmisen.

Vierailija
4/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ylipainoinen voi kyllä laihduttaa, mutta vaikea siitä olisi tapailuvaiheessa kysyä, että onko suunnitelmissa, mutta tietysti elintavat varmaan tulevat jollain lailla ilmi.

Vierailija
5/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta toivoisin kyllä että hän kiinnostuisi liikunnasta ja saisi pudotettua painoa.  

Vierailija
6/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on lihava mies.

Vierailija
7/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ei puhuta ihan valtavasta lihavuudesta. Ja kunhan mä en joudu maksamaan sitä ruokamäärää minkä hän syö. Itse syön melko vähän.

Vierailija
8/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tärkeintä, mitä tunnet häntä kohtaan ja mitä miehellä on korvien välissä! Ottaisin siis.

En todellakaan ottaisi jotain k-päätä, jolla on "hyvät elintavat".

Vierailija
9/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Onneksi omani on urheilija, niin on kroppakin kunnossa.

Vierailija
10/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsakas käy, mutta rimppakintut pallon alla ei sytytä..

Vierailija
11/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni maha on miehellä ihan ok, mutta liikuntaa olisi hyvä harrastaa kunnon takia. En tykkää laihoista miehistä, mieluummin hiukan pönäkkä kuin kukkakeppi.

Vierailija
12/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:57"]Eiköhän se ole tärkeintä, mitä tunnet häntä kohtaan ja mitä miehellä on korvien välissä! Ottaisin siis.

En todellakaan ottaisi jotain k-päätä, jolla on "hyvät elintavat".
[/quote]

Voi saada hyvän miehen jolla on hyvät elintavat, ei ne ole toisensa poissulkevia asioita. Kuitenkin parisuhteessa aika tärkeää on myös se vetovoima toista kohtaan, jos lihavuus ei iske, se ei iske. Makuja on onneksi monia.

Vierailija
13/38 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ehkä maailman hauskin ja saa aina nauramaan, on samalla myös mun paras ystävä ja ihana poikaystävä. Vaikka ei ulkonäöllisesti olekkaan timmissä kunnossa, niin seksikin on loistavaa ja menee tunteisiin.

Vierailija
14/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille laihtuminen on hirveän helppoa. Toisille taas ei...

Vierailija
15/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut enkä otttaisi. Minulle hyvä kunto ja normaali paino ovat tärkeitä. Itse olen ollut aviossa jo 16 vuotta ja ei kummallakaan ylipainoa, eikä lapsilla. En tuomitse, mutta jokainen taplaa tyylillään. Jos jo mieitit asiaa, niin kysy ihan itseltäsi, että onko kuitenkin asia, joka mietityttää. Voisitko keskustella hänen kanssaan?

Vierailija
16/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin onko tuo "meillä olisi liian erilaiset elämäntavat/arvot" monille kuitenkin vain tekosyy ja keino välttyä vaikuttamatta pinnalliselta, kun ei kehdata sanoa, että lihava kroppa ei sytytä. Entä jos toinen olisi urheilullinen eikä mässäilisi roskaruoalla, mutta esim. lääkitys aiheuttaisi painonnousua, jolle ei voisi mitään?

Vierailija
17/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kuinka erilaiset elintavat ei koskaan haittaa sohvaperunoita ja kumppaniksi kelpaisi timmikroppainen urheilija.

Vierailija
18/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja otinkin. Miehellä  oli (ja on vieläkin) ylipainoa noin 25-30kg. Maailman haluttavin mies minun silmissäni =)

Vierailija
19/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Aviomieheni on lihava, vaikka oli kyllä alipainoinen tavatessamme. Ja töissä olen vähäsen ihastunut yhteen mieheen, joka on myös lihava. Molemmat ovat erittäin älykkäitä ja hauskoja, se on tärkeintä.

Vierailija
20/38 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan pitää odotella kun toisen pitää joka välissä päästä "haukkaamaan jotain". Ruokalasku hirvittävä jos pistää ostokset puoliksi. Ruoansulatusvaivoja, närästystä. Ei jaksa liikkua, ei jaksa muutenkaan tehdä niin paljoa asioita, kun kunto huonompi, sohva voittaa kävelylenkit. Maha tiellä arvatkaa missä puuhissa. Eli ei. Parempi kun on suurin piirtein samanlaiset elämäntavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan