Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadulla juuri joku nainen talutti isoa koiraansa

Vierailija
29.07.2015 |

siten että nyki ja riuhtoi sitä jatkuvasti hihnasta niin kovasti, että koira nytkähti aina sen voimasta oikein kunnolla ylöspäin. Koira ei vaikuttanut mitenkään tottelemattomalta, päin vastoin alistuneelta ja tarkkailevalta. :( Onko koiraihmisissä paljonkin tuollaisia paskanatseja? Jos luet tämän, sinä tummatukkainen äälilöämmä, kiusaisit omasi kokoisia! En viitsinyt huutaa parvekkeelta sinulle, toisilla kun on tavat, toisilla ei, mutta jos tulen lenkillä tuolla sinua vastaan ja silloin näen sama, niin tulet kuulemaan kunniasi siten ettet epäilemättä koskaan aiemmin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt aivan varma, että koiraa riuhdottiin liian lujaa? Itse olen ainakin joskus joutunut vetäisemään koiran nopeasti ja voimalla, jos on meinannut esim. syödä maasta joitain tai astua paskaan. Näitä ei ulkopuoliset huomaa ja sitten ollaan haukkumassa eläinrääkkääjäksi. 

Vierailija
22/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee tollasia vastaan ja tekis mieli vaan käydä vetämässä turpaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma. En ole mikään äkkinäisiä tuomitsevia päätelmiä vetävä ihminen. Minulla oli parvekkeelta ikävä kyllä aitiopaikka nähdä kuinka se nainen teki tuota monta kertaa, toistuvasti noin sadan metrin matkalla. Koira ei rynninyt, ei riehunut, eikä se ollut aikeissa penkoa mitään maasta, puhtaalta asfaltilta. Näin mitä näin, sille ei ole puolusteluja. Tulkitsen eläimiä todella hyvin, ja se koira oli paitsi iloton, myöskin täysin alistettu. Vitun ämmä!

ap

Vierailija
24/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite joudun tekemään noita "riuhtaisuja" kans sillontällön, jos koira yhtäkkiä onkin astumassa autotielle ja auto tulee. Se ei oikein itse tajua tuota liikenteen vaaraa ja saattaa päähänpistona vaihtaa kävelykaistalta autokaistalle.

Vierailija
25/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos koira sekoaa ja puree jotain jos omistaja on väkivaltainen mätä omena. Koirat joutas pois tollasilta.

Vierailija
26/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh eikö se ole yksi koulutustapa nykäistä hihnasta jos koira vetää liiam lujaa? En kyllä koiraa omista mut...?

Vierailija
27/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi, pakottaa koiran kävelemään vaunujen vieressä ja vaikka minun mielestäni ei siitä edes pyri muualle, niin jo riuhtaisee hihnaa. Lisäksi kokoajan hokee "ei" sille koiralle.

Saksanpaimenkoira, joten ei mikään pikkuinen sekään

Vierailija
28/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:06"]

Ite joudun tekemään noita "riuhtaisuja" kans sillontällön, jos koira yhtäkkiä onkin astumassa autotielle ja auto tulee. Se ei oikein itse tajua tuota liikenteen vaaraa ja saattaa päähänpistona vaihtaa kävelykaistalta autokaistalle.

[/quote]

Onko koiraihmisistä osa vähän... MINÄ JO SANOIN, ETTEI TÄSSÄ OLLUT KYSE MISTÄÄN TUOLLAISESTA. Ok? Selkeä reitti, ei liiemmin liikennettä, ei mitään. En ole mikään tyhmä, joten totta kai ymmärrän että koira pitää joskus nykäistä äkkinäisestikin pois oikean vaaran edestä, tai ehkä silloinkin jos se haluaa piehtaroida kakan tai raadon päällä, tai mikäli koira itse uhittelee jollekulle. Eli haenko minä nyt ratakiskon seuraavaksi mm. sinun aivojesi vuoksi?

ap

Vierailija
29/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa. Jos koira vetää, niin eikö silloin nykäistä takaisin?

Vierailija
30/30 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso koira joka toisinaan vetää hihnassa (yleensä joku herkullinen haju) ja on tällöin aivan korvaton. Siinä ikävä kyllä täytyy nykäistä aika kovasti jotta saan koiraan kontaktin.
Koirani ei käyttäysy minua kohtaan agresiivisesti eikä myöskään pelkää minua tämän rääkäyksen seurauksena :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän