Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viisaudenhampaan poisto

Vierailija
28.09.2006 |

Miten se tapahtuu ja onko kivuliasta? Kauan kestää?

T. minulla se on edessä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on poistettu viisaudenhampaita sekä leikkaamalla kun eivät ole puhjenneet kunnolla ja jääneet ikeneen tulehtumaan sekä jo puhjennut ehjä hammas tilanpuutteen vuoksi.

Jos on kyseessä jo puhjennut hammas joka vedetään pois, ei toimenpide satu(puudutuksen saa) eikä sairaslomaakaan juuri tarvita, pientä särkyä ja vähän veren vuotoa voi olla.

Mutta se puhkeamattoman hampaan pois leikkaaminen onkin sitten ihan eri juttu :o(

Vierailija
2/4 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yhden puhkeamattoman hampaan leikkaaminen oli tosi pikku juttu. Kirurgi poisti. Aikaa huoneessa meni alle 20 minuuttia. Itse hampaanpoistossa alle minuutti. Poski ei edes turvonnut jälkeenpäin.

Kahden muun puhkeamattoman hampaan poistossa meni hieman enemmän aikaa. Hammaslääkäri poisti ne. Puudutettiin tietenkin ja suoranaista kipua en tuntenut. Hieman epämiellyttävää oli, kun hammaslääkäri kiskoi hampaita pois. Jälkeenpäin turvotusta poskissa. Vähän tarvitsin särkylääkettäkin. Toisen hampaan kohdalla purin poskeeni huomaamattani, kun se oli puuduksissa ja se hieman haittasi jälkeenpäin.

Minun kohdallani tästä ei mitään kauhujuttuja saa aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ylhäällä ja ihan jo esiin tullut hammas eli siis hyvillä mielin voin mennä sinne.

T. ap

Vierailija
4/4 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkausta homeopaattista Arnicaa potenssissa 200 ja homeopaattista Hypericumia potenssissa 1000.

Antibioottikuuria en ottanut ja pärjäsin toipumisajan 600 mg Pana-jotain mustaherukan makuisilla imeskelytableteilla ja haavat parani pari päivää nopeammin kuin aikaisemmilla kerroilla.

Noitakin särkylääkkeitä taisin ottaa kolmena päivänä ja aika harvakseltaan jopa. Aiemmilla kerroilla vedin Burana 800 vähän väliä, eikä silti ollut kovin helpottunut olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän