Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat neuvosi hyvään elämään?

Vierailija
03.03.2022 |

Haluaisin kuulla teiltä, minkälaiset neuvot, elämänohjeet tai periaatteet mielestänne ovat auttaneet elämään mielekästä, hyvää, onnellista elämää? Mikä teistä on kaikkein tärkeintä?

yst. terv. nimim. Pallo hukassa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko itseesi.Tee ninkuin oikeaksi itse katsot asiat.Elä omaa elämää,äläkä vertaa sitä muiden elämän varsinkaan some,joka on valhelinen mailma muokatuinen kuvinen.Jos joku alentaa sinua aina tai sätii.Jätä se ihminen taaksesi.Vaaikka olisi lähisukua.Opetele kitolisutta. Vaikka sinulla ei samoja tuloja kuin napurillasi.Tai yhtä hienoja huonekaluja.Ole kitolinen mitä sinulla on.Rakasta itseäsi äläkä ruoski itseäsi ,sen takia että et ole kuin mut tai phassasi ei ole alffa roomeota,ei ladakaan.Sinä olet sinä ja hanki ystäväksi ihmiset jotka saman oloisia.Rinallasi hyvinä ja huonoina päivinä.Sinä heidän kanssa samoin.

Vierailija
22/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itse, omilla aivoillasi. Ei uutishypnoosissa tai koulu/työpaikkahypnoosissa. Toista ihmistä ei aina voi parantaa, mutta ilmapiiriä voi. Ole positiivinen jos voit ja lepää tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista naida aina kun voit.

Tämä on hyvä neuvo. Näin yli 5-kymppisenä miehenä eniten on jäänyt harmittamaan ne hyödyntämättä jääneet seksitilaisuudet.

Oikeesti? Ihanko mikä vaan seksi on niin hienoa että tämän neuvon noudattaminen olisi kaikkein tärkeintä? En usko että omalla kohdalla on näin, ei ainakaan toistaiseksi ole harmittaneet tällaiset yhtään. 

Mistäshelvetistä sinä tiedät kuinka hyvää seksiä hän olisi saanut?

Hyvä jos SINÄ olet ollut tyytyväinen, eikä SINUA harmita. Miksi noin voimakas reaktio? Pelottaako että oli oman miehen kommentti?

Haha! Kysyin tässä yleisiä, kaikkein tärkeimpiä elämänohjeita, ja oikeasti koen että omalla kohdallani missatut seksitilaisuudet ei todellakaan ole niin kovin olennaisia katumuksen aiheita, riippumatta siitä, olisiko se seksi ollut mahdollisesti aivan järkyttävän hyvää (sitähän ei voida minä, tuo alkuperäinen kommentoija tai sinäkään tietää, kun jäi kokematta). Ja oman mieheni olen jättänyt, että ei yhtään kyllä pelota että hän täällä kommentoisi näin. t. ap

Vierailija
24/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta itsestäsi. Syö terveellisesti, nuku ja liiku riittävästi. Vietä aikaa hyvien ystävien seurassa. Tee itsellesi merkityksellisiä asioita. Palkitse itseäsi suorituksista (esim. siivouspäivän jälkeen illalla rentoutuminen saunassa ja sen jälkeen hyvä elokuva). Ole armollinen itsellesi, kaikessa ei tarvitse olla täydellinen, vaan valitse viisaasti asiat joihin oikeasti haluat panostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi