Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat neuvosi hyvään elämään?

Vierailija
03.03.2022 |

Haluaisin kuulla teiltä, minkälaiset neuvot, elämänohjeet tai periaatteet mielestänne ovat auttaneet elämään mielekästä, hyvää, onnellista elämää? Mikä teistä on kaikkein tärkeintä?

yst. terv. nimim. Pallo hukassa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come on, pakko täälläkin on JOLLAKIN olla JOTAIN sanottavaa tähän. Up.

Vierailija
2/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haikaile kuuta taivaalta vaan toiveeni ja haaveeni ovat realistisia toteuttaa. Elän tässä hetkessä, en menneessä enkä tulevassa. Mulle tärkeintä elämässä on koti, läheiset ihmiset sekä lemmikkieläimeni. Sain joulukuussa 2012 vakavan sairaskohtauksen ja on lääkäreiden mukanakin ihme, että selvisin hengissä. Tajuihini tultuani ensimmäinen aistimukseni oli kahvin tuoksu, kun aamuvuoroon tulleet hoitajat olivat keittäneet kahvia. Olin useamman viikon sairaalassa ja kun vihdoin pääsin kotiin ja toivuin riittävästi, olen joka sunnuntai kattanut itselleni kauniisiin vanhoihin astioihin aamiaisen ja kantanut sen tarjottimella sänkyyni. Tällä tavoin muistutan itselleni joka sunnuntaiaamu, että elämäni on arvokasta sellaisena kuin se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haikaile kuuta taivaalta vaan toiveeni ja haaveeni ovat realistisia toteuttaa. Elän tässä hetkessä, en menneessä enkä tulevassa. Mulle tärkeintä elämässä on koti, läheiset ihmiset sekä lemmikkieläimeni. Sain joulukuussa 2012 vakavan sairaskohtauksen ja on lääkäreiden mukanakin ihme, että selvisin hengissä. Tajuihini tultuani ensimmäinen aistimukseni oli kahvin tuoksu, kun aamuvuoroon tulleet hoitajat olivat keittäneet kahvia. Olin useamman viikon sairaalassa ja kun vihdoin pääsin kotiin ja toivuin riittävästi, olen joka sunnuntai kattanut itselleni kauniisiin vanhoihin astioihin aamiaisen ja kantanut sen tarjottimella sänkyyni. Tällä tavoin muistutan itselleni joka sunnuntaiaamu, että elämäni on arvokasta sellaisena kuin se on. 

Kiitos sinulle! :) t. ap

Vierailija
4/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde av:lta, heti. Elämäni meni monta pykälää huonommaksi, kun ajauduin tänne takaisin monen kuukauden tauon jälkeen.

Vierailija
5/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnisimpia omassa lähipiirissäni ovat ne jotka vertailevat itseään, työtään ja omaisuuttaan muihin. Onni on olemassa hetken ja se perustuu paremmuuteen eikä oman sisäisen maailman täyttämiseen. Siksi se murenee jatkuvasti, aiheuttaa erilaista suoritusta ja pyrkyröintiä ja muiden vähättely on sitten parhaimmillaan yksi keino pärjätä.

Vierailija
6/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista naida aina kun voit.

Vierailija
7/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä neuvo. Näin yli 5-kymppisenä miehenä eniten on jäänyt harmittamaan ne hyödyntämättä jääneet seksitilaisuudet.

Vierailija
8/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ihmiset on pahantahtoisia, jokaisella on vain oma näkemys hyvästä. Kannattaa keskittyä mieluiten itsensä ja oman toiminnan parantamiseen, muiden virheistä saa irti todella vähän. Koko ajan voi oppia uutta ja ennalta arvaamattomista asioista. Onnellisuus on mahdollista tuntea vain nykyhetkessä. Mennyttä ja tulevaa ei tarvi miettiä lähellekkään niin paljon ku mieli haluais. Voin päättää omasta suhtautumisesta asioihin

Vierailija
9/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde av:lta, heti. Elämäni meni monta pykälää huonommaksi, kun ajauduin tänne takaisin monen kuukauden tauon jälkeen.

Tämä on varmaan oikeasti aika hyvä neuvo, mutta kattelen nyt tän ketjun vielä! t. ap

Vierailija
10/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaverkko ympärillä on auttanut vaikeissakin paikoissa ( kuten vaikka silloin, kun lapseni isä kuoli, ollessani raskaana tai tämän jälkeen äitini menehtyessä ) Turvaverkko on löytynyt, kun myös itse olen ollut vastavuoroisena apuna. 

Vierailija
11/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä neuvo. Näin yli 5-kymppisenä miehenä eniten on jäänyt harmittamaan ne hyödyntämättä jääneet seksitilaisuudet.

Oikeesti? Ihanko mikä vaan seksi on niin hienoa että tämän neuvon noudattaminen olisi kaikkein tärkeintä? En usko että omalla kohdalla on näin, ei ainakaan toistaiseksi ole harmittaneet tällaiset yhtään. 

Vierailija
12/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä todella haluat elämässä, ja elä itsesi näköistä elämää. Älä toteuta muiden toiveita tai odotuksia.

Mieti myös, mitä kadut kuoleman hetkellä eniten. Tee muutoksia/suunnitelmia sen eteen, ettei tarvitsisi katua.

Ymmärrä, että olet oman elämäsi tärkein ihminen eikä kukaan voi välittää sinusta yhtä paljon kuin sinä itse. Tällä viittaan terveeseen itsensä rakastamiseen, en omahyväisyyteen tai ylimielisyyteen

Kun uhraudut muiden eteen jatkuvasti, katkeroidut vain. Älä ole "kiltti tyttö" eli kynnysmatto.

Vältä uhriutumista ja katkeroitumista. Ne todella rumentavat ihmistä ja vievät kaiken ilon elämästä.

Älä sotke raha-asioitasi. Toisaalta jos ihminen on tyhjä ja hukassa, ei mikään määrä rahaa tuo onnea.

Pidä hyvä huoli kehostasi. Nuorena huono ruokavalio ja liikkumattomuus eivät välttämättä vielä näy ulospäin, mutta neljänkympin tienoilla kroppa alkaa krempata. Terveyttä ei pidä ottaa itsestäänselvyytenä.

Vierailija
13/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuminen on turhaa. On hyödyllistä tunnistaa virheet ja ne missä olis voinu toimia toisin, mutta katua ei tarvi. Katuminen on turha negatiivinen tunne josta ei ole hyötyä kaduttavan asian muuttamisessa. Kun elää niin, että pyrkii aina tekemään parhaan ratkaisun minkä siinä hetkessä pystyy, ei luonnollisesti ala myöhemmin kaduttamaan. Virheitä saa tehdä.

Vierailija
14/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä juuri itsesi näköistä elämää, älä anna ihmisten mielipiteiden tai asenteiden ja ympäristön muuttaa sinua. Sinä itse tiedät parhaiten mistä pidät, eivät muut. Hyvä vanha sanonta: Kuljet väärää polkua sanovat muut, kun kuljet omaasi. Eli tee oma näköinen polkusi, välittämättä millainen polku muilla on. Onnelliseen elämään ei tarvita juurikaan rahaa, riittää että tiedät mitä haluat ja teet niin, tai olet tekemättä jos haluat olla tekemättä jotain.

Vierailija
15/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Ihanko mikä vaan seksi on niin hienoa että tämän neuvon noudattaminen olisi kaikkein tärkeintä? En usko että omalla kohdalla on näin, ei ainakaan toistaiseksi ole harmittaneet tällaiset yhtään. 

Kyllä, oikeasti. Olin nuorena todella estoinen, ja vaikka tarjontaa olisi ollut, useimmiten kieltäydyin. Nyt ikääntyvänä sinkkuna ei enää juuri tilaisuuksia tule, ja seksinpuute on suorastaan kroonistunut. Usein masturboidessa mietin, mitä kaikkea olisin tehnyt, jos olisin 35 vuotta sitten tiennyt sen minkä nyt. 

Vierailija
16/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on äläkä kadehdi muita. Vaikka asiasi olisivat kuinka hyvällä tolalla tahansa niin aina on joku jonka asiat ovat vieläkin paremmin ja jota voi kadehtia. Älä anna kateudelle tilaa elämässäsi, se tuo mukanaan vain surkean olon.

Vierailija
17/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voi tehdä mitä haluaa ja elää missä haluaa.

Vierailija
18/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole kiinnostunut sinusta tippaakaan. Se on vapauttavaa! Ketään ei jaksa kiinnostaa kovin pitkään, jos mokaat tai olet "nolo", ellei nyt jostain erityisen vakavasta ole kyse. Älä siis elä elämääsi miettien: "Mitä muutkin oikein ajattelevat, jos minä teen näin?"

Vierailija
19/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/24 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäshelvetistä sinä tiedät kuinka hyvää seksiä hän olisi saanut?

Hyvä jos SINÄ olet ollut tyytyväinen, eikä SINUA harmita. Miksi noin voimakas reaktio? Pelottaako että oli oman miehen kommentti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan