Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään limakalvoilla mätäpaise

Vierailija
29.07.2015 |

Sisempien häpyhuulien juuressa patti. Puristin sen neulan svulla ja sieltä roiskahti erittäin löysää vaaleaa mätää ja verta. Olikohan toi finni vai joku muu? Yön aikana oli laajentunut pikkurillin sormenpään laajuiseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visvasyylä.

Vierailija
2/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama mutten uskaltanut puristaa. Kesti melkein kaksi viikkoa ja lähti sitten. Joku finnintapainen tai karvatupentulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

finni, jos alkaa uusia ja tulee lisää => ihotautilääkärille. voi olla hikirauhastulehdus

Vierailija
4/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noita kroonisesti jotain 12-vuotiaasta asti. Mitään parannuskeinoa ei ole löytynyt.

Vierailija
5/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aknen sukulaistauti. Mullakin on joskus niitä ja voivat kestää pitkään. Puristan tulehdusmärän pois ja desinfioin lopuksi. Dalacin liuosta saatan käyttää apuna, kun mulla on sitä leuan alueen akneen.

Vierailija
6/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos. Oonki käyttäny pari päivää siteitä ja pyöräillyt niin voi johtuu noista.. Sais tulla uudestaankin oli niin ihana mötkäyttää. T. Ap

Vierailija
7/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut silloin tällöin, parantuneet aina itsestään. Jos turpoaa rajusti ja kipeytyy, kantsii hakea antibiootit, muuten ihan normaalia.

Vierailija
8/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:54"]Minulla ollut silloin tällöin, parantuneet aina itsestään. Jos turpoaa rajusti ja kipeytyy, kantsii hakea antibiootit, muuten ihan normaalia.
[/quote]
Saisin vetää antibiootteja jatkuvasti, jos toimisin kuten ehdotat. Patit paranevat itsestään ja antibiooteista on enemmän haittaa kuin hyötyä tässä vaivassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän