Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka ei tee töissä mitään

Vierailija
03.03.2022 |

Vähän vain on alkanut ärsyttää työkaverit, jotka eivät oma-aloitteisesti tee yhtään mitään, eivätkä välttämättä edes pyytämällä. Määrätyt hommat hoituu, mutta karkeana esimerkkinä esimerkiksi omat roskat jää pöydälle jonkun toisen siivottavaksi.
Huokaillaan jo pari tuntia ennen työpäivän päättymistä, kun ei ole mitään tekemistä, mutta kuitenkaan ei haluta mitään tekemistä. Samassa kun itse olen ehtinyt järjestellä paikkoja ja hoitaa juoksevia asioita, niin toiset vain selaavat tiktokia.

Onko ihmisten työmoraali todella tätä nykyään? On vain epäreilua jättää kaikki ikävät hommat jollekin toiselle. Olen myös kokeillut jättää kaiken tekemättä itsekin, mutta siitä syntyy kaaos hetkessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on todella raskaita.

Ja aravattavasti et ole kovin suosittu, koska et liity mankumiskuoroon, ja "häiritset" työskentelemällä.

Vierailija
2/4 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä voi noin tuottamatonta työtä tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä voi noin tuottamatonta työtä tehdä?

Todel, todella monessa paikassa!!

Ota huomioon, että useimmissa firmoissa, kunnasta ja julkisesta puolesta puhumattakaan, ei edes alkeellisesti mittaroida henkilökohtaista tuottavuutta.

Vierailija
4/4 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sapettaa, kun yrittää tehdä ajatustyötä avokonttorissa ja joku onnekas ”jolla ei ole mitään tekemistä ” tulee siihen viereen näpyttelemään tunniksi pariksi puhelintaan.

Ja sitten kun et kestä enää aistia vieressäsi sitä puhelimen tuijottamista, lähdet käymään vaikka vilkaisemassa onko homma x vieläkin hoitamatta ja kas, onhan se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi