Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilua Lidl?

Vierailija
29.07.2015 |

Herneenpalot lidl Forssa 1,99€ lidl Riihimäki 2,99€ saman päivän aikana? Yritys valehtelee suoraan mainoksissaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi reilua, jos Kuopion Lidlissä olisi samat hinnat ja tuotteet kuin Hampurissa?

Vierailija
2/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:50"]

Herneenpalot lidl Forssa 1,99€ lidl Riihimäki 2,99€ saman päivän aikana? Yritys valehtelee suoraan mainoksissaan.

[/quote]

Ehkä jommassa kummassa on sattunut hinnoitteluvirhe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mä ihmetellyt. Käyn ainakin kahdessa eri Lidlissä, en tosin säännöllisesti, niin en ollut täysin varma hinnoista, mutta mielestäni niillä on ollut paljonkin eroa. Ja tietysti tuotteilla myös.

Vierailija
4/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen anteeksipyyntö lidliltä, se olikin hinnoitteluvirhe. ap.

Vierailija
5/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai ajattelitko, että niiden hinnoista vastaava päivystää vauva-palstalla vastaamassa asiakaskunnan kysymyksiin? :D Kysyitkö itse paikan päällä, miksi hinnat ovat noin?

Vierailija
6/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:59"]

[/quote]

Ai ajattelitko, että niiden hinnoista vastaava päivystää vauva-palstalla vastaamassa asiakaskunnan kysymyksiin? :D Kysyitkö itse paikan päällä, miksi hinnat ovat noin?

[/quote]

En ajatellut enkä kysynyt. Ajattelin vain tuoda asian teidän kaikkien tietoon ja pohdittaksi. Suuryritykset, tai miksei pienemmätkin, tekevät voittoa hinnalla millä hyvänsä. Eivät ne ole reiluja eivätkä ajattele asiakasta yhtään sen enempää kuin on pakko, että asiakas pysyisi asiakkaana. ap.

Vierailija
7/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö itse samana päivänä molemmissa kaupoissa ja varmistit, että kyseessä on sama tuote eikä eri paikoista tulleet erät?

Vierailija
8/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:22"]Mulla on S-kauppojen bonus-kortti ja olen sen saanut ilmaiseksi aikoinaan.
Mun mielestä on oikeasti kiva ostaa tuotteita halvemmalla Prismasta kuin tällä palstalla kehutusta Lidlistä ja saada vielä ostoksista ylimääräistä rahaa tilille.

[/quote]

Juurikin näin. Ehkä jos asuisin muualla kuin kotikaupungissani, tulisi Lidlissä käytyä enemmän kuin nyt. Täällä on nimittäin Suomen halvimmat Prismat ja sen kyllä huomaa hintoja vertaillessa.

Vierailija
9/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko toisessa liikkeessä enemmän herneitä jäämässä käsiin, ovat tuoretavaraa eivätkä säily kauaa.

Vierailija
10/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneiden hinta Tree:n Lidlissä oli 2,99. Se varmaan on oikea hinta. Kyllä Lidl puottaa hintaa silloin, kun pitää myydä loppuerä nopeasti pois. Silloin sama hinta ei ole kaikissa lidleissä. Minusta on ok, että jos tavara on huonompaa, hintaa lasketaan eikä ole sama hinta kuin toisessa kaupassa, jossa tuotteen laatu on parempi. Ei tarvotse tuotetta, joka on jo pilaantumassa, myydä tuoreen tuotteen hinnalla. Lidlihän pistää vihanneksiin tarjouksia silloin, kun ne on parhaat päivänsä nähnyt. Tämä on reilua.

Vierailija
11/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mä en edes olettanut että Lidleissä täytyisi olla samat hinnat noille sesonkituotteille. En lopeta Lidlissä käymistä näistä ihme mollausyrityksistä huolimatta :D Jatka ap kampanjaa mutta muhun ei pure!

Vierailija
12/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:31"]

Kävitkö itse samana päivänä molemmissa kaupoissa ja varmistit, että kyseessä on sama tuote eikä eri paikoista tulleet erät?

[/quote]

Kyllä kävin itse molemmissa. Ja miten niin sama tuote? Kotimaiset herneenpalot on yksi ja sama tuote, tuli ne sit mistä tahansa. Ja molemmissa paikoissa ne olivat laadultaan samantasoisia. Eikä ollut mitään tarjous-kylttiä. Kauppa itse mainostaa, että hinnat ovat samat paikkakunnasta riippumatta. ap.

Vierailija
13/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:22"]Herneiden hinta Tree:n Lidlissä oli 2,99. Se varmaan on oikea hinta. Kyllä Lidl puottaa hintaa silloin, kun pitää myydä loppuerä nopeasti pois. Silloin sama hinta ei ole kaikissa lidleissä. Minusta on ok, että jos tavara on huonompaa, hintaa lasketaan eikä ole sama hinta kuin toisessa kaupassa, jossa tuotteen laatu on parempi. Ei tarvotse tuotetta, joka on jo pilaantumassa, myydä tuoreen tuotteen hinnalla. Lidlihän pistää vihanneksiin tarjouksia silloin, kun ne on parhaat päivänsä nähnyt. Tämä on reilua.
[/quote]
No tällaiseen tuotteeseen pitää laittaa merkintä eikä vaan laskea hintaa. Ketju mainostaa olevansa saman hintainen kaikkialla, tarjoukset varmaan voivat olla liikekohtaisia, mutta ne ilmoitetaan silloin selkeästi. Eli ei ole reilua jos valehdellaan että hinta on kaikille sama ja toisille onkin halvempi.

Vierailija
14/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:51"]Eikö olisi reilua, jos Kuopion Lidlissä olisi samat hinnat ja tuotteet kuin Hampurissa?
[/quote]
Eikö olisi reilua olla mainostamatta että koko Suomessa samat hinnat jos näin ei ole?

Vierailija
15/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:47"]Täh? Mä en edes olettanut että Lidleissä täytyisi olla samat hinnat noille sesonkituotteille. En lopeta Lidlissä käymistä näistä ihme mollausyrityksistä huolimatta :D Jatka ap kampanjaa mutta muhun ei pure!
[/quote]
Jos he mainostavat televisiossa, että samat hinnat Hangosta Utsjoelle (vai mikä pohjoisen paikkakunta olikaan), niin totta hemmetissä niiden hintojen pitäisi olla samat joka kaupassa tarjoushintoja lukuunottamatta.

Vierailija
16/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vastaan. Lidlissä on valikoimatuotteissa täysin samat hinnat koko maassa. Tyhmemmänkin luulisi ymmärtävän, miksi hinnat eivät kuitenkaan ole samat kuin saksan lidleissä. Kyseinen herneen hinta saattoi johtua siitä, että herne oli ollut tarjouksessa edellisellä viikolla, ja jossain myymälässä sitä on jäänyt reiluja määriä myymättä. Tällöin myymälä laittaa tuotteen "omaan-aleen" jolloin tarjoushintaa jatketaan. Tämä vain siksi että kaikki jäljellä oleva tuote saataisiin myytyä. Joten kyllä, mainos ei näiltä osin pidä paikkaansa, vaikka mainoksen perusidea onkin kiinnittää huomiota siihen että esimerkiksi lidlin reissumiespaketti maksaa helsingissä 0,32e ja sodankylässä 0,32e. K-ketjun myymälöissä hintaero saattaa olla esimerkiksi 0,5e paikkakunnasta riippuen.

Vierailija
17/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:31"]

[/quote]

Kyllä kävin itse molemmissa. Ja miten niin sama tuote? Kotimaiset herneenpalot on yksi ja sama tuote, tuli ne sit mistä tahansa. Ja molemmissa paikoissa ne olivat laadultaan samantasoisia. Eikä ollut mitään tarjous-kylttiä. Kauppa itse mainostaa, että hinnat ovat samat paikkakunnasta riippumatta. ap.

[/quote]

Missä niin sanotaan? En löydä tietoa heidän nettisivuiltaan. Samoista hinnoista siis.

Vierailija
18/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tv-mainoksessa sanotaan, että kaupoissa on samat hinnat Hangosta Sodankylään. Koska se on reilua.

Vierailija
19/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tiedätte sen Koskikylän tuotesarjan, jossa ennen tuotteet oli suomessa valmistettuja. Huomatkaa, EI ENÄÄ OLE. Valmis "Koskikylän" einessalaattien valmistus siirrettiin ulkomaille, mutta hinta ei tippunut. Pakkauksistakin tuli niin huonoja, että ne voi hajota kassiin. En enää niitä osta. Tarkkana hintojen kanssa! Monissa tuotteissa on edullisemmat hinnat s-marketissa tai k-kaupassa. Katsokaapa tarkasti.

Vierailija
20/22 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:59"]

[/quote]

[/quote]

En ajatellut enkä kysynyt. Ajattelin vain tuoda asian teidän kaikkien tietoon ja pohdittaksi. Suuryritykset, tai miksei pienemmätkin, tekevät voittoa hinnalla millä hyvänsä. Eivät ne ole reiluja eivätkä ajattele asiakasta yhtään sen enempää kuin on pakko, että asiakas pysyisi asiakkaana. ap.

[/quote]

Bonuskorttiurpot varmistaa sen, että se tietty määrä asiakkaita tulee jokatapauksessa, ei tarvitse kilpailla eikä hintoja laskea. Tuottaahan se mukavasti voittoa, kun bonuskorttiurpot maksaa säännöllisesti ylihintaa. Mun mielestä s-marketin osuusmaksujärjestelmä on törkeä. Pitää maksaa siitä etukäteen, että saa ylihintaisista tuotteista alennusta. Sitten on pakko siellä kaupassa käydä, että saa lunastettua kortin hinnan takaisin, mikä kestää tosi kauan, kun ei ostoksista bonuksia juuri mitään saa. Minulla ei ole bonuskorttia enkä ikinä sellaista hanki. On turha syytellä kauppoja kilpailunpuutteesta ja kalliista hinnoista, jos keskität ostoksiasi ja omasta lompakosta löytyy se bonuskortti, itse sitä tuet! Tämä vaan kommenttina niille, jotka keskittää ostoksiansa ja käyttää bonuskorttia. Tuollaisten vakiasiakkaiden takia kaupan ei tarvitse kilpailla asiakkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän