Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sanoo itseään rumaksi ja lihavaksi

Vierailija
29.07.2015 |

Hän ei ole kumpaakaan. Ainakaan minun mielestäni. Kyseessä ei ole seurustelukumppani vaan ihan vain kaveri. ennen ei ole tuollaista suustaan päästänyt. Sanovatko naiset tuollaista useinkin? kokevatko naiset olevansa aina rumia tai läskejä nykymaailmassa?

Olisiko itsetunto-ongelma tai jopa ihastunut? Ahdistavaa kuunnella tuollaista kun tuntuu ettei voi vastata oikein.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tulee ainakin tiettyyn aikaan kuusta aito tunne siitä että olen maailman rumin ja lihavin olio. Luin jostain että tämä olisi luonnon keino pitää ei hedelmällisellä hetkellä naiset poissa miehiä vokottelemasta.
Jos jatkuvasti valittaa ulkonäöstään niin kuullosta kyllä enemmän itsetunto-ongelmilta ja jonkinlaiselta huomionkerjäämiseltä itsetunnon pönkittämiseksi.

Vierailija
2/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi tunne ihan joka päivä.. Koska olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:22"]

Naiset hyvin yleisesti ajattelevat itsestään niin. Media luo valtavat ulkonäköpaineet naisille, mitä miehet eivät näköjään voi ymmärtää.[/quote]

Niin, emme voi todellakaan ymmärtää. Eikä tuohon ole kokemusperäisesti oikeaa vastausta tai suhtautumista. Pitääkö suhtautua empaattisesti vai olla mukana surkuttelemassa että niin oletkin vai sanoa että pidän sinusta juuri tuollaisena vai että voisimmehan yhdessä laihduttaa 5 kiloa tms ja jne.

Vielä taktiikkana on kokeilematta lausua suoraan vastapalloon vaimolle. Usein seksuaalisväritteisten "ulkonäkökehujen" tyrmäys tehdään lihavuus-kortilla. Sen jälkeen voisi vaimolle sanoa,  että "totta tosiaan, olet lihava ja miksi en ole tuota aikaisemmin tajunnut. Ala laiduttaa senkin valas".

[/quote]

Jos joku valittaisi koko ajan ulkonäöstään, musta ihan kelpo vastaus olisi turhautunut "juu niin muuten oletkin läski", koska se ehkä herättäisi ihmisen tajuamaan kuinka paljon valittaa tai ainakin lopettaisi sen valituksen hetkeksi.

Jos henkilö vaikuttaa oikeasti näkevän itsensä vääristyneesti, koittaisin kehua. Jos ei auttaisi, ehkä ehdottaisin sitä yhteistä kuntoilua tai käskisin henkilön itse muuttamaan ne asiat joihin ei ole tyytyväinen.

Vierailija
4/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hyvin yleisesti ajattelevat itsestään niin. Media luo valtavat ulkonäköpaineet naisille, mitä miehet eivät näköjään voi ymmärtää.

Vierailija
5/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sano ääneen missään mutta minä olen oikeasti ruma ja läski.
Vaikka on olemassa toki minuakin huomattavasti lihavampia niin yleensä ovat kuitenkin kasvoistaan kauniimpia.

Vierailija
6/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:22"]

Naiset hyvin yleisesti ajattelevat itsestään niin. Media luo valtavat ulkonäköpaineet naisille, mitä miehet eivät näköjään voi ymmärtää.[/quote]

Niin, emme voi todellakaan ymmärtää. Eikä tuohon ole kokemusperäisesti oikeaa vastausta tai suhtautumista. Pitääkö suhtautua empaattisesti vai olla mukana surkuttelemassa että niin oletkin vai sanoa että pidän sinusta juuri tuollaisena vai että voisimmehan yhdessä laihduttaa 5 kiloa tms ja jne.

Vielä taktiikkana on kokeilematta lausua suoraan vastapalloon vaimolle. Usein seksuaalisväritteisten "ulkonäkökehujen" tyrmäys tehdään lihavuus-kortilla. Sen jälkeen voisi vaimolle sanoa,  että "totta tosiaan, olet lihava ja miksi en ole tuota aikaisemmin tajunnut. Ala laiduttaa senkin valas".

Vierailija
7/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja vartalo on ruma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä