Mitä olet jo leiponut/valmistanut oman puutarhan tuotteista?
Mä en oo vielä mitään mutta viikonloppuna ajattelin tehdä punaherukkapiirakkaa. :-P
Kommentit (7)
Raparperikiisseliä ja-piirakkaa. Salaattia ja yrttejä olen käyttänyt. Muut on vielä raakaa.
Salaattia, sipulia, raparperista mehua ja piirakkaa, mansikkaa pakastanut kymmeniä kiloja plus kerran mansikkakakku.
Perunat ym. juurikasvit vielä kasvaa.
Tilliä ja persiljaa olen käyttänyt
Perunoista vaikka mita, artisoka lammas tagine, taytettyja viinirypaleen lehtia, kasvis curry sisalmtaen mm perunaa, porkkanaa, kesakurpitsaa yms. Raparperi hilloketta, punajuuria olen myos uunissa paistanut ja salaatti kasviksia yksinaan seka salaateissa, niin ja pinaatista lettuja, keittoa, lisakkeena tms, ja paljon muutakin!
-raparperipiirakkaa - kesäkurpitsa paistosta - valkoisista viinimarjoista voitaikinatassuja - mansikkaraparperipiirkkaa - Tomaatti kesäkurpitsa leipää (nää nyt tulee mieleen)
Rapaperipiirakka ja mansikka Brita.
Raparperipiirakkaa myös täällä. Raparpereista myös hilloa. Mustaherukkaa käytetty jogurtin tai puuron seassa, ei varsinaisesti tehty vielä mitään. Punaherukkapiirasta ajattelin myös tehdä.
Raparperipiirakkaa ja raparperichutneya. Lehtikaalia. Ruohosipulia, minttua, salviaa,timjamia oon käyttänyt mausteena.