Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet ajatellut:"Onneksi minulla ei ole lapsia"?

Vierailija
28.07.2015 |

Minkälaisissa tilanteissa olet ollut todella tyytyväinen lapsettomuuteesi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tilanteissa, joka päivä.

Vanhemmat on periaatteessa koko elämänsä vapaaehtoisia palvelijoita ilman palkkaa, tai mitään kiitosta edes.

Karsea elämäntapa.

Vierailija
2/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätyskellon soidessa viimeksi tänään mietin väsyneenä että halleluja, onneksi en ole ottanut koiraa kun tämä itsensäkin liikkeelle saaminen on välillä niin vaivalloista! Eli lapset menee samaan kategoriaan: työtä, työtä, työtä. Enköhän mä silti molempia jossain vaiheessa ota mutta sillä välin onnittelen itseäni vapaudesta.

Vierailija
4/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen lasten parkuvan tai vänisevän kaupassa, junassa, ravintolassa ja niin edelleen. Voi huokaista ja lohduttaa itseään: "Ainakaan tuo ei ole minun ongelmani."

Vierailija
5/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen lasten parkuvan tai vänisevän kaupassa, junassa, ravintolassa ja niin edelleen. Voi huokaista ja lohduttaa itseään: "Ainakaan tuo ei ole minun ongelmani."

Vierailija
6/7 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja jokaikinen yö.

Vierailija
7/7 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen, kun vanhempi tiuskii tai huutaa lapsellensa. Tai vielä pahempi - vähättelee häntä. Mietin silloin, että "onneksi minulla ei ole lapsia, ei tarvitse olla vastuussa kenenkään itsetunnon kehityksestä". Oma lapsuuteni oli kaaottinen ja se jätti jälkensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä