Minulla on diagnoosina vaativa persoonallisuus.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:12"]Mitä sä vaadit? Ja keneltä?
[/quote]
Itseltäni. 100%.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:14"]Diagnoosi? Onko tuo joku sairaus?
[/quote]
Yksi persoonallisuushäiriö. On sairaus.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:12"]Mitä sä vaadit? Ja keneltä? [/quote] Itseltäni. 100%.
[/quote]
Vaadi vaan.
SÄ KEHTAAT PASKIAINEN TULLA MUN THREADIINI JA PÖLLIÄ MUN ALOITUSTAVAN! SIKANAINEN! HÄPEÄ MORAALITON PASKIAISAKKA! SINÄ SENKIN MUUMIT-EI-LAAKSOSSA PÖLJÄ! T. HUOMIONHAKUINEN PERSOONALLISUUS -IHMINEN
Mulla kävi yksi asiakas jolla oli sama diagnoosi. Ihan mahdoton ihminen tehdä mitään kenenkään kanssa. Käsittämättömiä tulkintoja, jotka aina päätyi siihen samaan asiaan että joku oli tarkoittanut jotain häntä kohtaan jne jne. Loputtomia loukkaantumisia ja siitä seuraavia "kostoja" että sai puntit tasattua. Vaikka kukaan muu ei edes huomannut mitään kostoja tai tasauksia saatika loukkauksia.
Miten se ilmenee? Millaisia ongelmia esim kaverisuhteissa ja jos sulla on lapsia niin suhteissa niiden kans? Käytkö terapiassa ja onko siitä apua?
Onkohan mullakin toi? oon tosi vaativa varsinki itteeni kohtaan ja miestä ja sen sanomisia kohtaan. Ylianalysoin, teen outoja johtopäätöksiä ja on välillä vainoharhoja.
Mitä sä vaadit? Ja keneltä?