Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETTE USKO TÄTÄ!

Vierailija
28.07.2015 |

Mulla on hirveästi vihamiehiä. Oon 27v mies. Mun äidin sekä isän suvun miehet paheksuvat minua, koska en käynyt armeijaa. Myös se aiheuttaa suvussa pahaksuntaa, että en käy töissä, koska ei ole kauheasti töitä ja minusta on mukavampaa viettää päivät nin kun haluan. Myös vaimollani on isoperintö ja asumme maalla hienossa talossa tai mökkiähän tämä muistuttaa ulkonäöltään, mutta talo tämä virallisesti on, sekin aiheuttaa suvussa paheksuntaa sekä varmaan vaimonkin, kun minä mies elän niiden mielestä siivellä. Myös veljeni eikä äitini katso minua hyvällä. Ja kaiken päälle mulla on kouluajoilta ihmisiä jotka ovat olleet minulle hyvin paskamaisia. Niitä on noin 20. Ja pari mulkkuopettajaa jotka käyttäytyivät kanssa minua kohtaan huonosti. Mulla on ihan liikaa noita ihmisiä jotka eivät hyväksy minua tai sitten olen niille vihainen. Mietin, että vika on varmaan minussa. Mutta ei tämä silti kivaa ole. Mulla on vain vaimo ja lapsi, ei kaveteita, kuin joskus kun olen töissä ollut niin työkavereita. Myös vaimoni on työtön eikä hänelläkään ole kaveteita kauheasti. Minulla ei taida mennä kovin hyvin. :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kavereita. Ap

Vierailija
2/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Anna niiden ihmisten olla. Etsi sellaisia ihmisiä jotka hyväksyvät sinut sellaisena, kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olet aiheuttanut sen.

Vierailija
5/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon. Hyvin sulla menee. Jatka samaan malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi