Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla mahdollista, että Moderna on patentoinut korona"rokotteet" jo vuosia ennen koronaa?

Vierailija
03.03.2022 |

Selittäkääs tämä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patentoitu on se rokotteen toimintamekanismi (=mrna), ei sitä mekanismia hyödyntäen tehty koronarokote.

Samalla tekniikalla voidaan tehdä rokotteita moniin eri sairauksiin.

Vierailija
22/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patentoitu on se rokotteen toimintamekanismi (=mrna), ei sitä mekanismia hyödyntäen tehty koronarokote.

Tai sillä tekniikalla voidaan tehdä helposti sairauksia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyinen koronavirus on SARSin kanssa samaa "perhettä" ja siihen aloitettiin jos silloin SARSin aikana kehittelemään rokotetta. Nykyisen koronaepidemian on siis aiheuttanut SARS-CoV-2 virus eli 2. versio SARS-viruksesta.

Vierailija
24/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh.

Koronaviruksia on monta ja ne ovat olleet kiusanamme jo pidempään. Esim pandemian aiheuttanut korona on läheistä sukua tässä männävuosina kauhistuttaneelle SARS-virukselle. Rokote on todnäk ollut kehitteillä siitä lähtien. Tekniikka on ollut olemassa jo pidempään.

Teidän salaliittoihmisten perisynti on se, että ette oikeasti tiedä mitään. Jos tietäisitte, miten rokote tehdään, voisitte keskittyä ihan oikeisiin murheisiin.

Ei tarvitse olla rokotteen kehittäjä, jos osaa lukea eri maiden lääkintävirastojen virallisia raportteja. Kaikissa niissä koronaan kuolleista on ylivoimainen enemmistö rokotettuja.

Tekniikka on ollut olemassa jo pitempään ja se on patentoitu biologiseksi aseeksi 2005.

Me foliohatut osaamme nimenomaan keskittyä oikeisiin murheisiin ja me tiedämme tuon patentin olemassaolon, sekin on virallista ja avointa informaatiota.

Me yritimme varoittaa teitä, mutta teidän kenties fataali perisyntinne on se, että te tiedätte kaiken asiasta, josta silloin ei kukaan tietänyt mitään. Nyt tiedetään ja se tieto on kaikkien saatavilla, jos asia kiinnostaa. Mutta todennäköisesti teillä on tällä hetkellä tärkeämpääkin ajattelemista.

Vierailija
25/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt ensimmäistä kertaa testissä massarokotuksilla, koska se on kokeellinen, täysin uusi rokote.

Vierailija
26/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteita kehitetään jatkuvasti oli se Sars joka muistutti tätä koronaa ja kaikista virusmuunnoksista kehitetään lisää rokotuskantoja. Ei mulla ole mitään tietoa siitä, mutta arvelen jotain tälläistä.

Vierailija
27/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut itse useamman julkaisun ja sen lisäksi olen lukenut julkaisuista tieteelliset analyysit ihmisiltä, jotka ovat mm. virologeja, koska tieteelisen julkaisun lukeminen maallikkona johtaa usein täysin vääriin päätelmiin esimerkiksi esitetyistä luvuista (täytyy tietää oikeasti mitä luvut tarkoittavat) ja sen perusteella on aivan ilmiselvää, että rokotettuja ei ole kuollut mitenkään TIETEELLISESTI merkittävää yliedustustettua määrää verrattuna rokottamattomiin. Se virhe minkä foliohatut tekevät on, että he tulkitsevat itse lukuja väärin tieteellisisissä julkaisuissa tai uskovat jonkun diplomitehtaan läpäisseen puoskarin väärintulkintoja noista luvuista. Sitten kun joku oikea tiedemies korjaa väitteet faktapohjaisella argumentoinnilla niin suljetaan korvat koska kyllähän se homepatian lisensiaatti nyt enemmän oikeassa on kun esimerkiksi yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan professori.

Vierailija
28/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nykyinen koronavirus on SARSin kanssa samaa "perhettä" ja siihen aloitettiin jos silloin SARSin aikana kehittelemään rokotetta. Nykyisen koronaepidemian on siis aiheuttanut SARS-CoV-2 virus eli 2. versio SARS-viruksesta.

SARS on yleislyhenne sanoista "Serious Acute Respiratory Syndrome". Tuo syndrooma voi tulla muistakin viruksista.

Tässä on koronaviruksen etymologia:

Almeida coined the term "coronavirus," from the Latin corona ("crown"), because the glycoprotein spikes of these viruses created an image similar to a solar corona. Strains that infect humans generally cause mild symptoms.

Vierailija
29/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut itse useamman julkaisun ja sen lisäksi olen lukenut julkaisuista tieteelliset analyysit ihmisiltä, jotka ovat mm. virologeja, koska tieteelisen julkaisun lukeminen maallikkona johtaa usein täysin vääriin päätelmiin esimerkiksi esitetyistä luvuista (täytyy tietää oikeasti mitä luvut tarkoittavat) ja sen perusteella on aivan ilmiselvää, että rokotettuja ei ole kuollut mitenkään TIETEELLISESTI merkittävää yliedustustettua määrää verrattuna rokottamattomiin. Se virhe minkä foliohatut tekevät on, että he tulkitsevat itse lukuja väärin tieteellisisissä julkaisuissa tai uskovat jonkun diplomitehtaan läpäisseen puoskarin väärintulkintoja noista luvuista. Sitten kun joku oikea tiedemies korjaa väitteet faktapohjaisella argumentoinnilla niin suljetaan korvat koska kyllähän se homepatian lisensiaatti nyt enemmän oikeassa on kun esimerkiksi yliopiston lääketieteellisen tiedekunnan professori.

Ei kukaan ole väittänytkään TILASTOLLISESTI merkittävää yliedustusta vielä, koska rokotettuja on enemmän.

Ylivoimainen enemmistö koronaan kuolleista on kuitenkin rokotettuja ja se kuroo koko ajan kiinni TILASTOLLISESTI merkittävää yliedustusta. Kyse on vain suhdeluvuista ja niitä mikään "tiedemies" millään argumentilla ei kykene kumoamaan. Perustieto tilastomatematiikasta on nyt se, millä on merkitystä. Lääketiede on oman merkityksensä jo näyttänyt. Eli huti tuli tällä(kin) kertaa.