Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sun ensimmäisille ihastuksille kuuluu tätä nykyä, tiedätkö?

Vierailija
28.07.2015 |

Minä rupesin oiken laskemaan, että kuolleita suurin osa :(

- itse olin ihastunut tähän poikaan päiväkodissa > kuoli auto-onnettomuudessa joskus teini-ikäisenä

...

- tämä oli eka poika joka tunnusti ihastuneensa minuun > kuoli kolmikymppisenä, en tiedä kuvioita sen tarkemmin mutta vankilassa ainakin ollut
- tämä oli toka poika joka kertoi tunteistaan > narkkari nykyään, seurusteltiinkin tuossa parikymppisinä kyllä jonkun aikaa (ei silloin käyttänyt mitään)
- sitten tähän olin (salaa) ihastunut ja hänkin minuun, emme kuitenkaan seurustelleet koskaan, ekat pussailut taisi kyllä olla hänen kanssaan > tappoi itsensä teini-iässä
- sit mun yläasteen eka kunnollinen ihastus > tuli vastaan vuosia myöhemmin kadulla sellaisena Kurt Cobainin näköisenä
- toinen ihastus > jäi teininä auton alle ja kuoli
- kolmas ihastus > tappoi itsensä teininä
- eka joka kysyi minua seurustelemaan kanssaan ihan teini-ikäisenä (en alkanut) > narkkari

...

- mies jonka kanssa tein lapset > myöhemmin vankilassa

Mikä ihmeen karma minussa oikein on?

Kaikki nämä pojat oli ihan kilttejä vielä kun tunsin heidät ja sutinaa oli!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteaikainen ihastukseni on naimisissa ja pienten lasten isä. Tavallisessa, mutta hyvässä työssä. Olemme yhteyksissä silloin tällöin kavereina. Yläasteaikaisesta ihastuksesta ei tietoa. Lukioaikainen ex-poikaystävä on myös naimisissa. Emme pidä yhteyttä, mutta kuulen kuulumisia yhteisten tuttujen kautta. Yliopistossa oli pari ihastusta. Toiseen pidän harvakseltaan yhteyttä FB:ssä. Opiskelijavaihdon aikaisista parista ulkomaalaisesta (amerikkalainen ja saksalainen) ei tietoa. Ex-mieheen ja lasteni isään olen yhteyksissä paljonkin lasten takia. Mieluummin olisin vähemmän.

Vierailija
22/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumb.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäisen ihastukseni kanssa olemme samassa työpaikassa nykyään ja hyviä kavereita. Hän on yhden lapsen isä ja naimisissa. Mukava kaveri, en ihmettele miksi häneen aikoinaan ihastuin. :)

Ensimmäinen poikaystäväni asuu nykyisin ulkomailla, käsittääkseni ihan hyvin menestynyt vaikka aika huoletonta elämää viettää. Kolmas on nykyisin lentäjä ja edelleen yksi sympaattisimpia ihmisiä joita tunnen.

Vierailija
24/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka ihastus on nykyään telkkarissa toimittajana. Ensimmäisen suhteen mies yrittää päästä jälleen luokseni, toinen lähti lasten kanssa lomalle ja kolmas odottaa, että jospa soittaisin.

Ei kuolemia, ei huumeita. Vielä ainakaan :)

Vierailija
25/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan ja se tässä parasta onkin! Kerran oon nähy eikä kohtaamista voi kuvailla millään positiivisella sanalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi