Hain loppuviikon sairaslomaa ahdistuksen vuoksi
Ahdistus kävi sietämättömäksi ja minun ei ole turvallista työskennellä vammaisten ihmisten parissa kun mielessä on vain murhanhimoisia ajatuksia. Epävakaus on hirveä sairaus. :(
Kommentit (9)
Täällä olisi ihan kunnon työntekijöitä kortistossa, joita ei rupea ahdistamaan, vellipeffat ulos ja päästäkää hyvät työntekijät töihin.
tällaiset aloitajat vie ne työpaikat kun statuksena on "töissä käyvä", voi jeesus sentään, tuskin noin huonoja löytyy edes työttömien joukossa
Onpa kauheita kommentteja taas. Ahdistuneisuus on oikea ongelma, pahimmillaan hyvinkin lamaannuttava.
Tsemppiä ap
Miksi luulet, että kukaan kiinnostaa muiden saikuttelut? Kaikki tietää, että saikuttelijat saikuttelee saikuttelemasta päästyään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kauheita kommentteja taas. Ahdistuneisuus on oikea ongelma, pahimmillaan hyvinkin lamaannuttava.
Tsemppiä ap
Tiedän että meitä on paljon ja elämä sairauden kanssa on aina tätä, koskaan ei tiedä onko kykenevä seuraavana aamuna töihin. ap
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa aina tulla töihin, voinko päästä varhaiseläkkeelle "paa lekuri paritkyt vuotta ahdistussaikkua"?
Jokainen voi hakea sairaslomaa, myös sinä. Ihan oma syy jos ei lääkäriin mene ja sano että nyt ei kykene töihin. Saattaisi se parikymmentä vuotta sujua helpommin kun haet apua silloin kun koet sitä tarvitsevasi. sairasloma ei ole synti vaan jokaisen oikeus. ap
Mulla alkaa olla rajoilla pystynkö asiakaskommunikointiin.
Sais edes nukuttua yöt kunnolla
Ei muuta kuin lopputili sulle työhaluton. Ahdistus = työhaluttomuus.
Mua ahdistaa aina tulla töihin, voinko päästä varhaiseläkkeelle "paa lekuri paritkyt vuotta ahdistussaikkua"?