Laiska puoliso, normaalia?
Olen alkanut yhä enemmän hämmästellä kumppanini käytöstä. Olen itse yrittäjä ja hän menetti työnsä muutama kuukausi tapaamisemme jalkeen. Ei ole sen jälkeen töitä etsinyt ja nyt on oltu jo yli 1.5v yhdessä. No se on vielä ollut ok mulle, ja hän kertoi haluavansa alkaa treenata ammattimaisesti fitnessiä ja voittaa mestaruuden. Ajattelin että hienoa että saa jotain mihin panostaa mutta tästä on jo monta kuukautta ja pari kertaa käynyt treenaamassa.
Itselläni on tällä hetkellä todella kova työtilanne ja jo kuukausia pitänyt tehdä koko valveillaoloaika töitä ja silti kriittiset asiat firmassa jäävät tekemättä. Olen pyytänyt apua helppoihin hommiin, ja useimmiten on joku syy miksei halua, joskus olen kuulemma sanonut väärin jostain hänelle, toisella kertaa en kuulemma itsekään tykkää siitä jutusta niin miksi hänenkään pitäisi yms. No on hän arviolta 8 kertaa tullut mukaan puolen vuoden aikana. Sanoi ettei koskaan haaveillut tehdä poikaystävälle töitä, että haluaaa olla vaimo.
Makaa suurimman osan ajasta sängyllä ja selaa instagramia tai katsoo Netflix sarjoja kausi toisensa jälkeen. Tekee kyllä useimmiten ainakin kerran päivässä ruuan ja pesee vaatteemme pesukoneessa, mutta käytännössä mitään muuta ei tunnu nuori nainen välittävän tehdä. Sanoi halunneensa opiskella mutta en kuulemma järjestänyt asiaa hänelle, että mun syytä ettei alottanut.
En tiedä onko tämä enää normaalia, onko hän piilevästi masentunut, vai vain hänen kanssaan luonteensa.