Valtion velka kasvanut vuodesta 1990, samana vuonna alkoi monikulttuuri
Mielenkiintoinen sattuma että aina sitä ennen lamoista selvittiin ja velat maksettiin mutta heti kun maasta tehtiin monikulttuurinen niin tämä ei enää onnistu.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:57"]
Tämä tuli kyllä ihan järkyttävänä yllätyksenä minulle...NOT
[/quote]Totta se on
Joo, joo, uskotaan, lama on mamujen syytä. Ihan syyttömiä ja viattomia ollaan kaikkeen itse. Lopeta jo.
Et voi olla tosissasi. Jos olet, niin sinä et kyllä panoksellani tämän kansakunnan tilannetta kohenna.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:01"]
Joo, joo, uskotaan, lama on mamujen syytä. Ihan syyttömiä ja viattomia ollaan kaikkeen itse. Lopeta jo.
[/quote]Lamoja on ollut aina mutta vasta mamujen tultua lamasta ei ole päästy ylös.
Kyse on eu:n kautta tapahtuneesta länsimaistumisesta. Ei muusta kuin rahasta joka on velkaa eikä sitä kukaan edes pysty maksamaan pois. Olemme edenneet kuvitellen että kansa maksaa työllään katteettomat paperilappuset. No toistaiseksi yrittää maksaakkin kun on niin tyhmää. Totuus on se ettei maailmassa riitä rahaa tai työtä eikä materiaaleja maksuun. Pyrkyri juntit tuhoavat työn merkityksen on se ihminen vain idiootti. Myös rasisti on idiootti ja idiootti vihaa rasismia. Eipä tässä sen kummempaa kuin että pellet nimeltä ihmiset ovat vain niin vitun idiootteja. Saa alapeukuttaa odotan sitä teiltä kaikilta. Ryhmiteltää valitkaa puolia ja tapelkaa ei teiltä muuta voi odottaakkaan. Oikeutetumpaa puolta ei ole. Historian puolella oli tämä termi joskus mutta sekin riippuu kirjoittajasta. Tiedän käsität väärin eikä siinä ole mitään uutta, anna palaa vain.
Tämä tuli kyllä ihan järkyttävänä yllätyksenä minulle...NOT