Mikseivät persut irtisanoudu Immosen kirjoituksista?
Tälläkään palstalla ei yksikään, vaikka syydettäisi millaista soopaa Breivik johtotähtenä. Ovat siis samaa mieltä joka sanasta, sitten valitetaan miten heitä muka tulkitaan väärin kun lietsovat vastakkainasettelua maahanmuuttajia kohtaan.
Kommentit (15)
Voin sanoa, että en tykännyt retoriikasta, mutta monikultturismista olen samaa mieltä. Persujen puolueohjelmassakin vastustetaan monikultturismia, joten paha perujen on siitä irtisanoutua.
Koska monokulttuurisuuden kritisoiminen kuuluu persujen vaaliohjelmaan. Sampo Terho keräsi irtopisteitä typerästi.
Retoriikkahan oli hieman outo, mutta ajatus oikea?
Olen osittain samaa mieltä, mutta ei mullakaan kaikkia maahanmuuttajia vastaan ole mitään. Kulttuurikin on niin laaja käsite, minusta se pitää sisällään niin paljon, mutta kiihkoislamia en halua tänne, siitä ei seuraa mitään hyvää. Pian me saamme paeta, ties minne sitä, mitä ihmiset nyt pakenevat omista maistaan- sotaa, alistamista jne.
Merkel ja Cameron eivät irtisanoutuneet vaan sanoivat suoraan monikulttuurin olevan epäonnistunut asia. Heidän ei tarvitse välittää suomiviherpunikkien paskapuheista.
Mikä tämä irtisanoutumis leikki on. Kaikesta pitää mukamas irtisanoutua. Tämä tarkoittaa sitä että kansanedustajat pakotetaan ajattelemaan tietyllä tapaa.
Olen ihan samaa mieltä Immosen kanssa, niin kuin valtaosa suomalaisista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:03"]
Eikös Terho irtisanoutunutkin? Millos kepulaiset irtisanoutuu Husun Jihadistia hehkuttavasta viestistä? Sitä odottelen.
[/quote]
Ja voisko ap tässä ja nyt sanoutua myös husun jutuista irti itsensä?
Mistä pitäisi irtisanoutua?
Siitä että Immonen puhuu kammpailusta/taistelusta "monikulttuurisuutta vastaan"?
Islamissa puhutaan kamppailusta/taistelusta = Jihad, vääräuskoisia vastaan.
Molemmat puheet ovat laittomia/väärin? Molemmat ovat laillisia/sallittuja?
41v m
Hitto, ihan ekana odottelen että somput irtisanoutuvat raiskaus-ja väkivaltarikoksista mitä maanmiehensä täällä tehtailevat aika tiuhaan. Mut ei ole kuulunut?
Moni persu on irtisanoutunut tavalla tai toisella. Ainakin Terho, Elo, Saarakkala, Tolppanen, Packalen.
Miksi pitäisi irtisanoutua? Saa kai sitä mielipiteitä olla ja sinä saat olla sitä vastaan.
Eikös Terho irtisanoutunutkin? Millos kepulaiset irtisanoutuu Husun Jihadistia hehkuttavasta viestistä? Sitä odottelen.