Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin alkoholistimiehen pari päivää sitten, nyt on vapautunut olo

Vierailija
28.07.2015 |

On kevyt olo, eikä ahdista tai rasita. Onko itselläsi ollut joskus samanlainen tilanne? Kauanko katselit exäsi juomista? Menikö sinunkin rahaasi samalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin puoli vuotta sitten mt-sairaan ja lopulta pahasti alkoholisoituneen miehen. Huomenna kirjoitetaan virallisesti paperit. Yritin kannustaa hoitoon ja kuljin mukana terapiassa kun hän valehteli kaikille, terapiassakin oli joskus humalassa eivötkä terapeutit sitä tajunneet. Sairastumista oli on / off 7 vuoden ajan, 4 viimeistä vuotta alkoholismia, se vaan paheni miten terapia eteni. Voitte vaan kuvitella miten raskas tie on ollut kun koko ajan vierestä näkee toisen kärsimyksen ja kuihtumisen. Rahaahan siinä on palanut. Eroon päädyin tajuttuani että jos viina olisikin toinen nainen joka vetää mieheni aina mukaansa niin voimakkaasti niin en todellakaan sitä hyväksyisi. Jotenkin sääli miehen sairastumisesta piti lopettaa ja lopettaa usko siihen että pystyn häntä auttamaan.
hyvä ap, että olet tehnyt eropäätöksen! Siitä Se elämä alkaa kantaa ihan uudella tavalla kun miehen sairaus ei ole esteenä.
Miten ap voit henkisesti? Minulla oli tuo helpotuksen tunne sama ja se on jatkunut tämän puoli vuotta, koen että olen tehnyt oman osani mieheni tukemisessa ja hänen on nyt otettava elämänsä omiin käsiin, tapahtuipa,sitten mitä tahansa, en ole siitä vastuussa.

Vierailija
2/3 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla oli sama olo. Ihan hirveän pahaksi tilanne ei päässyt, kun oltiin nuoria eikä vielä naimisissa. Tilanne paheni, kun muutettiin yhteen. Alle vuoden päästä jo tajusin lähteä. Oltiin seurusteltu ennen virallista muuttoa useampi vuosi, juominen ja muu paskamaisuus lisääntyi vähitellen.

Älä tee samaa virhettä kuin minä, eli ala pelätä uusia suhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin 2 vuotta sitten. Alkoholistilla kesti vuoden päästä suhteen yli, juomisen lisäksi hänellä oli peli- ja rahaongelmia. Tarrautui minuun siis kiinni kaikin voimin. 3 vuotta "jaksoin" kunnes olin jo itse sairastua, haudoin itsemurhaa yms. Kaiken lisäksi tyyppi oli maailman häikäilettömin valehtelija. Jäi lukuisista valheista kiinni eikä koskaan myöntänyt silti totuutta.

Voi sitä keväistä aamua, kun viimein ymmärsin päässeeni hänestä lopullisesti eroon, onnenitku pääsi.