Miten maltat olla syömättä 12h ennen paastolabraan menoa?
Kommentit (35)
Se oli vaikeaa. Totesin että parasta on vain mennä aikaisin nukkumaan ennenkuin alkaa tehdä mieli jotain iltapalaa.
Jos et pysty olemaan edes 12 tuntia syömättä niin sulla on ongelma.
Syön vain kerran päivässä, joten ei ongelmaa. Juomattomuus ja pissaamattomuus kyllä on hankalaa.
Erittäin helppoa.
Pahempi juttu oli se 4 tuntia virtsaamatta vai miten se nyt meni
Ei teillä oikeasti ole nälkä. Olette vain tottuneet pitämään verensokerinne jatkuvasti vähän koholla.
Mulla mennyt joskus labrat ihan pieleen, kun enhän minä muista tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Syön vain kerran päivässä, joten ei ongelmaa. Juomattomuus ja pissaamattomuus kyllä on hankalaa.
Sama, helposti menee 24-25 tuntia ruokailujen välissä. Se veden juomattomuus on hankalampaa.
Nukun noin 8h. Syön kaksi tuntia ennen nukkumaanmenoa ja labraan kaksi tuntia heräämisen jälkeen. En normaalistikaan syö juuri ennen nukkumista tai heti herättyäni niin ei ole mitään vaikeuksia.
Olen about jokapvä noin 15 h syömättä
Se on jo elämäntapa
Ja ne pissapurkit kannattaa hakea etukäteen labrasta niin näytteen voi ottaa heti herättyä aamulla kotona:)
Hyvillä unenlahjoilla ja ottamalla heti aamulle ajan. Tiukkaa tekee silti lähteä ilman aamukahvia autolla ajamaan, joku pieni eväs mukaan niin kotiinkin jaksaa ajaa.
Inhoan paastolabroja, onneksi ei ole kovinkaan montaa kertaa tähän ikään mennessä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mennyt joskus labrat ihan pieleen, kun enhän minä muista tuollaista.
Miten te yleensä pystytte toimimaan yhteiskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, helposti menee 24-25 tuntia ruokailujen välissä. Se veden juomattomuus on hankalampaa.
Vettä saa yleensä juoda lasillisen:)
Vierailija kirjoitti:
10 tuntia yleensä riittää:)
Suoliston terveyden vuoksi jokaisen ihmisen pitäisi olla ainakin 16 tuntia syömättä joka päivä.
Mulla huomen labra ja voin syödä viel tunnin.. Ongelma vaan että mahassa muljaa, salmiakkia täs vaa imeskelen ja mustikkakeittoa hörpin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla huomen labra ja voin syödä viel tunnin.. Ongelma vaan että mahassa muljaa, salmiakkia täs vaa imeskelen ja mustikkakeittoa hörpin.
Mitä jos söisit oikeaa ravintoa?
En noudata noita labrapaastoja ollenkaan. Mulla voi olla katastrofaalista, jos yritänkin noudattaa tuota. Toinen vaihtoehto on mennä sairaalaan yöksi kaiken varalta.
T DM1
Vierailija kirjoitti:
10 tuntia yleensä riittää:)
10 - 12h. Kolesterolia varten ei nyk tarvitse paastota, ts. ei edellytetä paastoa, mut usein on laitettu myös paastosokeri. Juomista ja jotain syötävää kannattaa ottaa mukaan, voi heti näytteitten jälkeen ravita itseään.
Mitä vaikeeta tuossa nyt on? Aamulla labraan niin eihän sitä tarvitse olla illalla kuin pari tuntia syömättä.