Lue keskustelun säännöt.
***KESÄKUUNKULLANMURUT-TORSTAI***
Kommentit (22)
Hyvältähän tuo näyttää!! Mulla oli tämän raskauden alussa (kiinnittymisestä alkaen) yli viikon " flunssa" ;) Ei nuhaa, mutta lämpöilyä ja täysin veto pois. Silloin jo kyllä arvasin mistä johtuu... Täytyy tulla piinailemaan sun seuraavaa testausta!
A & Kirppu h39+0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mietinkin että lukeeko kukaan koskaan kirjoituksiani kun kerkeen pinoutumaan niin myöhään... no saapa itse ainakin lukea toisten oireet yms. muistan vaan kun kuopuksen aikana kun oli mahdollisuus täällä käyvä alvariinsa kun oli vielä kotona silloin esikon kanssa.
tamatu: kovasti plussa tuulia sinne päin.++++
kiinan-pöpö: lupaavat oireet sinulla... eiköhän se plussa sieltä tule! :)
nekku: onnea testailuun, toivotaan että täti pysyy poissa.
hopo: galluppiin: mulla oli kuopuksen kanssa kovat vatsa ja selkä kivut jo piinaviikolla ja lääkäri sanoi silloin että johtuvat raskaudesta. kohtu yms paikat otti vaan aluksi pika kasvun. esikoisen kanssa oireet alkoi vasta viikoilla 7, mutta silloin en tarkasti mitään seuraillutkaan.
durasel: tervetuloa lomalta takaisin, toivottavasti oli virkistävää!!!
marica: saman olen todennut. piina viikko on kamala. minäkin ihmeoireita koko ajan keksin. ja tuntuu ihan järjettömän pitkältä tää viimeinen odotus viikko
täällä ei kummia. testit jotka tilasin ei tullutkaan tänään niin kuin piti. toivottavasti huomenna tulee..muuten menen apteekkiin...
nyt nukkumaan.
kp27/25-32