Minkä lehden tilaisin syksyksi itselleni?
Olen taas syksyllä pitkästä aikaa kotona vähän enemmän (ja vähemmän matkoilla) ja haluaisin tilata jonkin lehden itselleni. Mitä suosittelette?
Ikä mulla 52v, ei lapsia, kaupunkiasunto ja kakkostalo meren rannalla. Tykkään sisutella ja kerään vanhoja asitoita ja vanhoja käsitöitä. Laitan ruokaa, luen kirjoja, katson leffojakin, luen myös julkkisjuttuja ja haastatteluaja.
Nyt syksyllä olisi myös projetina yleiskunnon kohottaminen ja jonkun treenaamisen löytäminen säännölliseksi.
Meitä on kotona kaksi, ruuanlaitto ei niin kovin kummoista, leipominen kyllä kiinnostaa ja jotkut uudet piirakat tms.
Lehtiä joita olen tilanntu: koti ja keittiö, kotivinkki (ei oikein iskenyt). kodin kuvalehti. kiinnostaisi jokin terveyteen liittyvä lehti mutta joku luontaistuote höperrys ei, en tarvi voimakuvia enkä kivienenrgiaa.
Luen sujuvasti myös ruotsiksi. Tosin ruotsalaisissa lehdissä sitten tulee ylemääräinen ruotsalaisuus pintaan. Sitä taas saan tarpeeksi työelämässä tuolla lahden toisella puolella. Ne on välillä ah, niin sitä hej allihopa, hej allisammans että huh huh.
OLisiko jotain eurooppalaisia englanniksi sopivia lehtiä?
MItä suositelette iltojen iloksi kerran pari kuukaudessa illmestyvää? Tai parikin vaihtoehtoa voisi olla, toinen ehkä enenmmän tänne meidän 115 vuotta vanhaan kakkostaloon jota laitellaan.
Odotan teiltä ihania vinkkejä, kiitos jo etukäteen. Tulen lukemaan heti aamusta.