Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin annoit lasten saunoa keskenään?

Vierailija
27.07.2015 |

Meillä tyttö 10v on alkanut ujostella kasvavia rintojaan ja on sanonut, ettei halua enää saunoa isän kanssa. Haluaisi mennä saunaan kahdestaan 8v siskonsa kanssa. Lauteissa on kaiteet ja lapsille on pienestä pitäen opetettu ettei missään kylpyhuonetilassa saa juosta ja että saunassa pitää istua eikä leikkiä. Antaisitteko lasten saunoa keskenään? Tähän mennessä ollaan saunottu koko perhe yhdessä. Toinen vaihtoehto olisi, että minä saunon tyttöjen kanssa ja mies yksin tai että minä saunoisin kahdestaan vanhemman kanssa ja isä nuoremman.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna saunoa keskenään, koululaisiahan nuo ovat.

Vierailija
2/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvätkö he itsekseen suihkussa? Miksi ei siis myös saunassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:58"]

[/quote] Käyvät itse suihkussa. Saunassa lähinnä hirvittää ajatus, että intoutuvat leikkimään ja jompi kumpi tippuu kiukaalle.

Ap

Vierailija
4/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:58"]

[/quote] Käyvät itse suihkussa. Saunassa lähinnä hirvittää ajatus, että intoutuvat leikkimään ja jompi kumpi tippuu kiukaalle.

Ap

[/quote]

Leikkivätkö he teidän kanssanne saunoessa? Painotatte, että saunassa ei leikitä, ja jos he eivät pysty saunomaan asiallisesti niin sitten yhdessä saunominen loppuu.

Vierailija
5/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos sinä saunoisit kolmestaan tyttöjen kanssa ja isä kävisi yksikseen hetken aikaa, niin että pystyt luottaa lapsiin? Itse antaisin kyllä ilman muuta saunoa keskenään, kyllä tuon ikäiset osaa jo :)

Vierailija
6/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette voi saunoa tyttöjen ja poikien vuorossa ?

Vierailija
7/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:58"]

Ap
[/quote]
Voi elämän kevät. Osta kuplat ja tunge ne sinne.

Vierailija
8/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ja 4v lähtien. Ovat välillä ekaksi kaksistaan saunassa, sitten me vanhemmat tullaan perässä ja suihkutellaan ja pestään heidän hiukset. Nyt pari vuotta tehty noin. Meillä on sellainen sauna jossa keskellä iso tasainen korotettu tila ja pitkät lauteet molemmilla sivuseinillä. Kiuas nurkassa tuhtien kaiteiden takana. Talvella lapset saa juosta vilvoittelemassa ulkona. Iso hupi kun on yövieraita kylässä.

Vierailija
9/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:02"]

Miksi ette voi saunoa tyttöjen ja poikien vuorossa ?

[/quote]

Se olisi tylsää. Mieluummin lapset keskenään, kyllä tuon ikäiset jo osaavat, ja vanhemmat keskenään.

ohis

Vierailija
10/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä kahdestaan, voithan käydä välillä katsomassa että kaikki on hyvin. Ja olla kuuloetäisyydellä.

Vierailija
11/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:58"] Käyvätkö he itsekseen suihkussa? Miksi ei siis myös saunassa? [/quote] Käyvät itse suihkussa. Saunassa lähinnä hirvittää ajatus, että intoutuvat leikkimään ja jompi kumpi tippuu kiukaalle. Ap [/quote] Voi elämän kevät. Osta kuplat ja tunge ne sinne.

[/quote] Kiitos tylystä kommentistasi, joka ei tarjonnut tähän keskusteluun minkäänlaista olennaista sisältöä tai varteenotettavaa näkökantaa.

Taidan antaa lasten saunoa keskenään mutta ainakin pari ekaa kertaa hääräilen samaan aikaan viereisessä kodinhoitohuoneessa pyykkäämässä tai silittämässä, jotta olen kuuloetäisyydellä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme